۰

عزل 5 نفر از اعضای ناظر بر انتخابات به دلیل طرفداری

تاریخ انتشار
جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
حجت الاسلام و المسلمیین "علی توکلی" صبح امروز 7 اسفندماه در نشست استاندار کرمان با اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: بر بی طرفی ناظران تاکید داشته و خواهیم داشت و تاکنون پنج نفر از افرادی که از بی طرفی خارج شدند عزل گردیدند.
 
وی با بیان اینکه هیچکس مخالف اجرای قانون نیست، گفت:مجریان و نماینده های نامزدها باید آنچه را که قانون تاکید کرده است را رعایت کنند اگرچه تا به حال همه چیز خوب پیش رفته و گزارش خاصی ارائه نشده  است.
 
توکلی اظهار کرد: استان کرمان استانی پهناوری است و تخلفات بسیار جزیی در آن امری طبیعی است که در صورت نیاز جابه‌جایی در شعب صورت خواهد گرفت و تذکرات مرتبا اعلام خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان تصریح کرد: رای امروز، رای به اقتدار، امنیت، استقلال، جمهوریت و اسلامیت نظام است و به فرموده مقام معظم رهبری رای خوب اثر خوب و رای بد اثر بد را به جای خواهد گذاشت.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از رزم حسینی استاندار کرمان بیان کرد: هیچ  گزارشی مبنی بر طرفداری استاندار کرمان از کاندیدای خاصی وجود نداشته است این موضوع مورد تایید ما نیز است.
 
توکلی اظهار کرد: برخی از مسائل به فضای مجازی منتقل شده بود همچنین عده ای که از کاندیدا انصراف داده بودند به خوبی عمل کردند و آنهایی که تخلفی جزیی را مرتکب شدند تذکرات لازم را دریافت کردند .
کد مطلب : ۷۲۴۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.