۱
۰

سامسونگ فضای ذخیره‌سازی گوشی‌ها را متحول می‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱
سامسونگ فضای ذخیره‌سازی گوشی‌ها را متحول می‌کند
حذف کردن اپلیکیشن های بلا استفاده یا عکس ها و پادکست های قدیمی می تواند اندکی به فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند شما اضافه کند اما نسل جدید تراشه حافظه ذخیره سازی سامسونگ می تواند خیال کاربران را درباره فضای کافی برای ذخیره فایل ها راحت کند. تراشه های جدید سامسونگ در ابعادی کوچک‌تر از یک کارت حافظه میکرو SD فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت را ارائه می کنند.
سامسونگ فضای ذخیره‌سازی گوشی‌ها را متحول می‌کند
به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، تراشه های حافظه Utilizing Universa Flash Storage (UFS) سامسونگ نه تنها ظرفیت ذخیره سازی قابل توجهی را ارائه می کنند بلکه از سرعت بالایی نیز سود می برند. بنابر اعلام سامسونگ، این تراشه های حافظه توانایی انتقال داده با دو برابر سرعت درایوهای حالت جامد معمولی در یک رایانه شخصی را دارند در شرایطی که فضای ذخیره سازی مشابه با برخی لپ تاپ های کنونی را ارائه می کنند.
سرعت بالا و ظرفیت بالا این امکان را برای تراشه های حافظه UFS فراهم می کند تا استریم محتوای 4K در دستگاه های قابل حمل به راحتی صورت بگیرد و قابلیت های چند وظیفگی بهبود یابند. این هدفی است که سامسونگ قصد دستیابی به آن را دارد.
فناوری جدید سامسونگ با رابط کاربری یواس‌بی 3.0 نیز سازگار است که به معنای انتقال سریع‌تر و سرعت بارگذاری کمتر بین دستگاه های قابل حمل است. از آن جایی که یواس‌بی 3.0 می تواند یک فیلم اچ‌دی را در چند ثانیه انتقال دهد کاربران ممکن است در مدت زمانی کوتاه گیگابایت های اضافی تراشه حافظه ذخیره سازی خود را پر کنند.
تراشه های جدید سامسونگ در جریان تولید انبوه قرار دارند اما این شرکت جزئیاتی درباره این که چه دستگاه هایی از آن بهره‌مند خواهند شد را ارائه نکرده است. استریم 4K به طور معمول با تبلت های رده بالا به خوبی کار می کند اما شاید شاهد حضور این تراشه ها در گلکسی S8 نیز باشیم.
مرجع : عصرایران
کد مطلب : ۷۲۴۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۰۸ ۱۲:۴۷
گوشی های سامسونگ خوب هستن فقط مشکل هنگ کردن دارن که فکر کنم فقط تو سری نوت سامسونگ این مشکلات رفع شده
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.