۰

مطهری:همه اقشار جامعه در مجلس دهم دارای نماینده هستند

تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
علی مطهری نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر درباره نتایج انتخابات مجلس دهم و در واکنش به مقایسه این با مجلس ششم اظهار داشت: هنوز ترکیب مجلس دهم مشخص نیست و باید تا مشخص شدن نتایج دور دوم انتخابات صبر کرد.

وی ادامه داد: گمان نمی‌کنم مجلس دهم شبیه مجلس ششم باشد زیرا در مجلس آینده همه گرایش‌های سیاسی حضور داشته و مجلسی متنوع و مردمی‌تر خواهیم داشت.

مطهری تاکید کرد: تمامی اقشار جامعه در مجلس دهم نماینده خواهند داشت.

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به سوالی مبنی‌ بر اینکه نمایندگان مستقل در مجلس دهم بیشتر جذب کدام یک از دو طیف اصلاح‌طلب و یا اصولگرا خواهند شد، گفت: باید صبر کرد و دید چه افرادی از چه طیفی وارد مجلس دهم می‌شوند البته بنده هنوز بررسی کاملی در این زمینه انجام نداده‌ام.

وی همچنین با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌توانند یک فراکسیون قابل توجهی در مجلس دهم تشکیل دهند، بیان داشت: مطمئنا در آینده مجلسی متفاوت از مجلس هشتم و نهم خواهیم داشت.

مطهری در واکنش‌ به بحث‌های ایجاد شده در مورد تصدی ریاست مجلس دهم توسط لاریجانی و یا عارف نیز تصریح کرد: صحبت درباره ریاست مجلس بسیار زود است.
مرجع : روزنو
کد مطلب : ۷۲۹۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.