۰

لاتاری بیچاره می‌کند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۱
حتی یک بار ثبت‌نام در سایت لاتاری می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد، خانواده و جامعه در پی داشته باشد. چند نمونه برایتان مثال می‌زنم.
خانواده‌ای را می‌شناسم که الان از هم پاشیده است. پسر و دختر خانواده 23 سال مدام در لاتاری شرکت کردند اما پدرشان همان سال اول که ثبت‌نام کرد برنده شد و رفت آمریکا و زن مکزیکی گرفت و الان دو تا بچه دارد. پسر و دختر و مادر همچنان در لاتاری شرکت می‌کنند تا بروند آمریکا پدرشان را بکشند.
کسی را می‌شناسم که آن قدر در لاتاری شرکت کرد و برنده نشد و غصه خورد که اگر تا آمریکا شنا کرده بود الان رسیده بود.
مسئولی را می‌شناسم که هر سال در لاتاری شرکت می‌کند و یک روز قبل از اعلام نتیجه با بلیت ترکیه در فرودگاه می‌نشیند اما چون اسمش درنمی‌آید برمی‌گردد اداره و مرخصی ساعتی رد می‌کند.
مادربزرگی را می‌شناسم که لاتاری نوشت و رفت و حالا نوه‌اش زیر پست‌های اینستاگرام با حسرت به او می‌گوید پیاز هم بخور.
شوهری را می‌شناسم که زنش لاتاری برنده شد و رفت که رفت و حتی گیتارش را هم با خود برد.
عروسی را می‌شناسم که در شب عروسی لاتاری برنده شد و بین آمریکا و شوهر،‌ شوهر را انتخاب کرد و نرفت. این زوج حالا زندگی سیاه و کبودی دارند چون هر اتفاقی می‌افتد زن می‌گوید کاش می‌رفتم و نمی‌ماندم و مرد می‌گوید کاش می‌رفتی و نمی‌ماندی و بعد دعوا می‌شود. 15 سال است که این طور زندگی می‌کنند و بچه هم ندارند.
کسی را می‌شناسم که الکی و دیمی ثبت‌نام کرد و اسمش درآمد اما چون انتظارش را نداشت سکته کرد و مرد.
یعنی می‌خواهم بگوید آمریکا با این لاتاری کاری کرده است که نروی گیری، بروی گیری. اصلا نباید نزدیک لاتاری بشوید. لامصب عین مواد مخدر است. همان یک بار هم بیچاره‌ات می‌کند.
کد مطلب : ۷۵۲۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.