۹۷
۱۱

نامه محمد مهدوی فر به سردار سلیمانی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۲
نامه محمد مهدوی فر به سردار سلیمانی
روز گذشته در موضوع بحرین بیانیه‌ای تعجب‌برانگیز از سوی شما در رسانه‌ها منتشر شد که بوی خون می‌داد.

موضوع از این قرار بوده که حکومت بحرین، لغو تابعیت «شیخ عیسی قاسم» شهروند منتقد و مبارز کشور خود را اعلام کرده است و شما از این کار آنها، برآشفته شده‌اید.

در این خصوص این‌جانب به عنوان همرزم دوران دفاع مقدس، در مقام نصیحت و خیرخواهی مطالبی را برای شما معروض می‌دارم.

1⃣ شما به حاکمیت کشور همسایه نوشته‌اید: «در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه‌ی بی‌سابقه‌ای مواجه خواهند شد که اسقاط این رژیم تنها گوشه‌ای از تبعات آن است.»

آقای سلیمانی ، کشور عزیز ما ایران، رهبر دارد، رئیس‌جمهور دارد، مجلس دارد، شورای عالی امنیت ملی دارد. اگر موضوع مهمی حادث بشود که لازم باشد، کشور ما علیه کشور همسایه اعلام جنگ بکند، این‌کار وظیفه‌ی آنهاست نه شما.

شما سرباز میهن هستید، هر زمان به صلاحدید مسئولین به هر کجا اعزام بشوید، وظیفه دارید دستورات را اطاعت کنید.
همین و نه بیشتر از این.

2⃣ مگر وقتی حاکمیت ایران میرحسین موسوی را که میلیون‌ها طرفدار و هوادار داشت، به حصر برد، نظامیان بحرین بیانیه دادند و ایران را تهدید به جنگ و خونریزی کردند؟ معلوم است که چنین نکردند. در هیچ کجای دنیا این‌کار معمول نیست.

3⃣ اسقاط حکومت یک کشور، تخیل واهی است که شما در ذهن خود می‌پرورانید.

مگر جامعه‌ی بین‌الملل مرده باشد که شما بروید نظام یک کشور را با جنگ و خونریزی اسقاط کنید.

لابد نظام بین‌الملل این‌کار شما را تماشا خواهد کرد و از شما و از نهیب شما خواهد ترسید و لابد ما هم در اینجا برای شما سوت و کف خواهیم زد و برای شما درود و آفرین نثار خواهیم کرد؟!!

4⃣ تجربه شیخ نمر ثابت کرد که دخالت افراطیون، در جایی که پای یک مظلوم در میان باشد، دقیقاً به ضرر مظلوم و به نفع ظالم تمام می‌شود.

مگر حمله‌ی عده‌ای تندرو و نادان به سفارت عربستان، باعث سربلندی عربستان در نزد افکار عمومی جهان و سبب ذلت و محکومیت ایران در نظام بین‌الملل نشد؟

مگر این‌کار نشانه‌ی توحش ما ایرانی‌ها قلمداد نشد؟

مگر این‌کار موجب طلبکار شدن عربستان و باعث تعطیلی حج نشد؟
تا جایی که مسئولین حج ایران، هر مقدار پیش مسئولین عربستانی حقارت کشیدند و سر کج کردند، باز هم مؤثر نیفتاد؟

چرا بهانه به دست دشمنان کشور و دشمنان شیعه می‌دهید و کارهایی می‌کنید که برای ملت چیزی جز شرمندگی بر جای نمی‌ماند؟

5⃣ مگر فراموش کرده‌اید که جنگ هشت ساله‌ی ما با صدام حسین ملعون و متجاوز، حدود یک میلیون کشته و معلول برای دو کشور مسلمان و شیعه به بار آورد و لذت و بهره‌ی این جنگ به جیب کشورهایی رفت که همه‌ی سلاح‌های در انبار مانده‌ی خود را به ایران و عراق فروختند و از پول و سرمایه‌‌ی ما مسلمان‌ها، شرکت‌های اسلحه‌سازی خود را رونقی بی‌نظیر بخشیدند؟

مگر قبول ندارید که دو کشور ثروتمند ایران و عراق از این جنگ مهیب و خانمان‌سوز به ورطه‌ی عقب‌ماندگی و نابودی افتادند و ارمغان آن جنگ، فقر و بدبختی برای نسل‌های حال و آینده‌ی دو کشور بود؟

6⃣ در بیانیه‌ی شما، در توصیف برخورد حاکم بحرین با معترضین و منتقدین این عبارات به چشم می‌خورد:

« مردم نجیب و صبور، تبعیض، بی‌عدالتی، تحقیر، تضییع حقوق شهروندی، زندان، شکنجه، اهانت، خفقان، گستاخی، استمرار فشار‌های بیش از حد و خشم مردم.»

من به شما سفارش می‌کنم فیلم‌های برخورد سپاه و بسیج و پلیس ایران را با معترضین مردمی سال ۸۸ از اینترنت بگیرید و تماشا کنید و آنگاه این سخن پیامبر گرامی اسلام("ص" را آویزه گوش خویش کنید که فرمود:
«رطب خورده منع رطب چون کند؟»

7⃣ شما در کشور سوریه از حرم دفاع می‌کنید یا از حکومت بشار اسد؟
به چه قیمتی؟

8⃣ فیش حقوقی شما و دیگر سرداران سپاه چقدر است؟

برای شما در لباس مقدس سربازی، برای خدمت به میهن آرزوی موفقیت می‌کنم.
محمد مهدوی فر
تخریب‌چی و غواص دفاع مقدس
دوم تیر ماه نود و پنج
کد مطلب : ۷۷۴۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
ساعدی
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۲ ۲۲:۲۰
درود بر آقای مهدوی فر. آقا فکر کرده همه کاره است .من به وی سفارش میکنم نهج البلاغه رو مطالعه کنه وعمل کنه . هروقت وی حاضرشد قبول کنه مردم در امور شخصی دخالت کنند انوقت این حرفها را بزنه. خانواده شهید
فدایی اسلام
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ۰۲:۲۸
بسم الله الرحمن الرحیم
در پاسخ به نامه ای که در خروجی برخی سایتها قرار گرفته و منتسب به شخصی به نام محمد مهدوی فر شده است مطالبی را به شرح ذیل بیان می دارم :
1. مهدوی فر: روز گذشته در موضوع بحرین بیانیه‌ای تعجب‌برانگیز از سوی شما در رسانه‌ها منتشر شد که بوی خون می‌داد. آقا انگار اصلا از وضعیت منطقه خبر ندارید مدتهاست بوی خون و باروت تنها رایحه است در فضای منطقه پیچیده است . بویی که از گیسوی عنبر افشان امریکا ، صهیونیستها و نوکران عربی و ترک شان برآمده است !!!
2. مهدوی فر: «موضوع از این قرار بوده که حکومت بحرین، لغو تابعیت «شیخ عیسی قاسم» شهروند منتقد و مبارز کشور خود را اعلام کرده است و شما از این کار آنها، برآشفته شده‌اید» شیخ عیسی قاسم فقط یک شهروند نیست . او رهبر فکری اکثریت جامعه است و این در قواعد بین المللی معنایی خیلی خاص دارد ! ضمنا فقط سردار از این قضیه برآشفته نشده بلکه بسیاری از فعالان حقوق بشری و در کمال ناباوری حتی دولتهای امریکا و اروپایی هم به این مساله علی رغم حمایتشان از رژیم آل خلیفه واکنش نشان داده اند .
3. مهدوی فر: « شما به حاکمیت کشور همسایه نوشته‌اید: «در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه‌ی بی‌سابقه‌ای مواجه خواهند شد که اسقاط این رژیم تنها گوشه‌ای از تبعات آن است» مثل اینکه اشتباه متوجه شدید سردار نگفته که ما میاییم می جنگیم . ایشون صرفا و فقط با دلسوزی یه گرا به حاکمان بحرین داده که حواستون رو جمع کنید و به فکر تاج و تختتان باشید یه وقت مردم جری نشن که اگه بشن یهویی اسلحه بدست میگیرنا!
4. مهدوی فر : شما سرباز میهن هستید، هر زمان به صلاحدید مسئولین به هر کجا اعزام بشوید، وظیفه دارید دستورات را اطاعت کنید.همین و نه بیشتر از این. جناب مهدوی مثل اینکه حواستون نیست دستگاه دیپلماسی هم این کار را محکوم کرده در ثانی یه جستجویی در سخنان رهبری (که عالیترین مقام سیاسی این کشور هستند) و امام خمینی (ره) بکنید در می یابید که حرف سردار عزیز کاملا با آنها همسو ست .
ایشون با اذن مراجع ذیصلاح در عراق و سوریه مستشاری می کنن و تمام حرفهاشون با هماهنگی آنهاست ! و به نوعی اعلام رسمی راهبرد همیشگی ایران در حمایت از متحدینش در همه جای دنیاست . سیاست هوشمندانه ای که مورد تایید تمام صاحبنظران سیاسی جهانه !
5. مهدوی فر: « مگر وقتی حاکمیت ایران میرحسین موسوی را که میلیون‌ها طرفدار و هوادار داشت، به حصر برد، نظامیان بحرین بیانیه دادند و ایران را تهدید به جنگ و خونریزی کردند؟ معلوم است که چنین نکردند. در هیچ کجای دنیا این‌کار معمول نیست»
چه تشبیه نا متناسبی میر حسین موسوی به فرض اگه بپذیریم که رهبری فکری جریان مخالف نظام را داشته ( که البته نداشته و نداره ) با احتساب حامیان به قول شما چند میلیونی (؟!) که بعد از روشدن چهره واقعی ایشون به بیش از نصف تقلیل پیدا کرد با احتساب جمعیت هفتاد میلیونی ایران چیزی در بهترین حالت در حدود 15 % ایران بودند . اما شیخ قاسم رهبر اکثریت 80% جمعیت شیعیان کشور بحرین است . جالب بدونید که 20% سنی کشور هم بجز دستگاه حاکمه برای این شیخ بزرگوار احترام زیادی قائلند .!
6. مهدوی فر: اسقاط حکومت یک کشور، تخیل واهی است که شما در ذهن خود می‌پرورانید. مگر جامعه‌ی بین‌الملل مرده باشد که شما بروید نظام یک کشور را با جنگ و خونریزی اسقاط کنید. واقعا شک می کنم این کلمات از زبان یک ایرانی یک روزنامه نگار ایرانی خارج شده باشه . گویی از طرف آل خلیفه اجیر شده باشید تا خار چشمشان را بکوبید !!!!
در ضمن خیلی دلتون را به این به اصطلاح جامعه بین الملل خوش نکنید . جامعه بین المللی که دبیر کلش خودش اذعان می کنه که نتوانست در مقابل دلارهای نفتی سعودی ها مقاومت کنه و عربستان را علی رغم مدارک و مستندات بیشمار از لیست کشورهای کودک کش و جنایتکار بیرون آورد ، جامعه بین المللی که چندین ساله داره قتل عام فلسطینی ها را می بینه ، کشتار بیرحمانه مردم یمن را میبینه و در سوریه و عراق هم که خودش لشگر کشی میکنه و هیچ عکس العملی نشان نمیده .............................. بیدار شو عزیزم !
7. مهدوی فر: تجربه شیخ نمر ثابت کرد که دخالت افراطیون، در جایی که پای یک مظلوم در میان باشد، دقیقاً به ضرر مظلوم و به نفع ظالم تمام می‌شود. مساله عجیبیه که بیانیه حاج قاسم سلیمانی را با عمل عده‌ای خودسر که به سفارت عربستان حمله نمودند مقایسه میکنید حال این‌که چگونه می توان فردی را که برای امنیت ایران اسلامی بیشترین تلاش را می‌کند این‌گونه با افرادی که دقیقا علیه منافع و امنیت ملی رفتار کرده‌اند مقایسه نمود؟!! مگر می‌شود به این راحتی این‌گونه قیاسی مع‌الفارق را به کار برد؟! باور و پذیرش این موضوع سخت است اما گویا حقیقت دارد که یادتون رفته انقلاب اسلامی اهداف و آرمان‌هایی داشت و دارد
8. مهدوی فر : مگر فراموش کرده‌اید که جنگ هشت ساله‌ی ما با صدام حسین ملعون و متجاوز، حدود یک میلیون کشته و معلول برای دو کشور مسلمان و شیعه به بار آورد و لذت و بهره‌ی این جنگ به جیب کشورهایی رفت که همه‌ی سلاح‌های در انبار مانده‌ی خود را به ایران و عراق فروختند و از پول و سرمایه‌‌ی ما مسلمان‌ها، شرکت‌های اسلحه‌سازی خود را رونقی بی‌نظیر بخشیدند؟ مگر قبول ندارید که دو کشور ثروتمند ایران و عراق از این جنگ مهیب و خانمان‌سوز به ورطه‌ی عقب‌ماندگی و نابودی افتادند و ارمغان آن جنگ، فقر و بدبختی برای نسل‌های حال و آینده‌ی دو کشور بود؟
برادر طوری حرف می زنید انگار ما جنگ را شروع کردیم و با رضایت قلبی و فقط برای کشور گشایی وارد جنگ با همسایه مون شدیم که از قضا مسلمان هم بود . ببخشید محض یادآوری باید بگویم اولا بعد از حمله ناجوانمردانه صدام به نمایندگی از جامعه بین الملل و همه دولتها به میهن عزیزمون ما مجبور به دفاع شدیم هشت سال هم این دفاع طول کشید و بهترین جوانهای این مرز و بوم پرپر شدن . ثانیا صدام نماینده مردم شیعه و سنی کشورش نبود بلکه گماشته اربابان غربی برای تامین منویات آنها در چپاول خاورمیانه بود که خون مردم خودش را هم به شیشه کرده بود ...
ثالثا : بعد از گذشت سالها از اون جنگ خانمان سوز اسناد بسیار زیادی از حمایت بی دریغ عزیزان جامعه بین الملل! از صدام در حمله به ایران منتشر میشه و ثابت میکنه که « عدم پایبندی به قوانین بین الملل و استفاده ابزاری از قوانین بین المللی برای رسیدن به اهدافشون » سیاست همیشگی غربیهاست که هرگز هرگز تغییر نخواهد کرد لذا خیلی از ناراحت شدن آنها نباید غم به دل راه داد !
9. مهدوی فر : در بیانیه‌ی شما، در توصیف برخورد حاکم بحرین با معترضین و منتقدین این عبارات به چشم می‌خورد:
«مردم نجیب و صبور، تبعیض، بی‌عدالتی، تحقیر، تضییع حقوق شهروندی، زندان، شکنجه، اهانت، خفقان، گستاخی، استمرار فشار‌های بیش از حد و خشم مردم» من به شما سفارش می‌کنم فیلم‌های برخورد سپاه و بسیج و پلیس ایران را با معترضین مردمی سال ۸۸ از اینترنت بگیرید و تماشا کنید و آنگاه این سخن پیامبر گرامی اسلام (ص) را آویزه گوش خویش کنید که فرمود: رطب خورده منع رطب نکند.
هزینه هایی که فتنه 88 برای نظام تحمیل کرد خیلی بیشتر از چیزهایی است که گفتید .باید از اینترنت فیلمهای دیگه را هم گرفت و دید که چطور چند نفر با خودخواهی های خودشون و در کمال آرامش به نظر بیش از نیمی از مردم اهانت کرده و به هوادارانشون دستور می دادن بریزن توی خیابانها و امنیت و آسایش مردم را به هم بریزن و فرزندان این کشور را به کشتن بدن . خون افرادی که کشته شدن نه بر نیروهای امنیتی و انتظامی که بر گردن حامیان فتنه است که کشور را به آشوب کشیدن ! گویی جای شاکی و متشاکی عوض شده ؟
اون بسیج و سپاهی که اینقدر با کینه از آنها یاد می کنید بیشترین کشته ها و زخمی ها را در قضایای فتنه دادن و انها هم فرزندان این کشور بودن که برای حمایت از قانون جلوی قانون شکنان ایستادن
10. مهدوی فر: شما در کشور سوریه از حرم دفاع می‌کنید یا از حکومت بشار اسد؟ به چه قیمتی؟ دم خروس صهیونیستها زد بیرون ! معلوم شد دلتون از چی پره! مگر میان این معادله ای که مطرح کردید منافاتی وجود داره ؟ عملکرد کدام گروه در سوریه منجر به تامین امنیت برای حرم شده ؟داعش؟جبهه النصره؟فیلق الشام؟ جیش الفتح؟القاعده ؟ یا ارتش سوریه ؟ کدومشون ؟
در ثانی ما در سوریه در راستای تامین امنیت ملی خودمون به حکومت قانونی بشار کمک می کنیم . حمایت از حکومت قانونی سوریه راهبرد امنیتی ماست برای اینکه جنگ به مرزهای خودمون کشیده نشه. و گویا عاقلانه ترین کاری که میشه انجام داد !
11. مهدوی فر: فیش حقوقی شما و دیگر سرداران سپاه چقدر است؟
جناب مهدوی فر خوبه که نسبت به مسائل اجتماعی روز هم حساس هستید و نسبت به فیش های نجومی عکس العمل نشون دادید . ولی گویا در دفاع از گیرندگان حقوق های نجومی اقدام به فرافکنی نموده و به جای محکومیت اقدام مدیران نالایق دولتی در چپاول بیت المال ، طوری وانمود کرده اید که این حقوق ها را فرماندهان نظامی و افرادی مثل سردار جان بر کف قاسم سلیمانی هم میگیرن و خیلی هم مساله عادیه هست ( به عبارت دیگه کاملا موذیانه اقدام به شبهه افکنی کردید ) فیش های حقوقی آنها هم مثل فیش های حقوقی مدافعان حرم رسانه ای خواهد شد . جان در مقابل مال اصلا قابل مقایسه نیست . بر فرض محال اگر سرداران حقوق های چند ده میلیونی میگیرن در ازای جان و خونشان و حمایت از کشورشان است . مدیران دولتی در ازای چه چیزی و کدامین خدمت ارزنده این مبالغ را به غارت می برن !
12. مهدوی فر : برای شما در لباس مقدس سربازی، برای خدمت به میهن آرزوی موفقیت می‌کنم. کلمه سرباز واژه ای بسیار مقدس و ارزشمند است در جایی که هماهنگ با روح کلام گوینده باشد . اما در این نامه ظاهرا دلسوزانه و در مقام مخاطب قراردادن سرداری بزرگ همچون سردار قاسم سلیمانی که دشمنانش هم از او به بزرگی باد می کنن ، به نظر می آید بیشتر برای تحقیر مخاطب و و پایین آوردن منزلت اایشان از واژه سرباز استفاده نموده اید !
13. مهدوی فر : تخریب‌چی و غواص دفاع مقدس تخریب چی ها و غواصان برای اعتلای نظام اسلامی رفتن و از خیل آنان هنوز کسانی همچون سردار سلیمانی ها باقی مانده اند که برای اعتلای نظام اسلامی از جان و مال و آبرویشان مایه می گذارند . چگونه است که اینقدر از آرمانهای همرزمان شهیدتان فاصله گرفته اید و همزبان با دشمنان تکفیری و حامیان صهیونیست آنها اقدام به تخریب چهره و نماد آبروی قدرت نظامی ایران در جهان اقدام نموده اید؟ تخریب چی!

کاش تحلیل کارشناسان بین المللی در خصوص اقدام سردار سلیمانی را مرور می کردید که در عین عصبانبت آن را تحسین کرده اند و اذعان داشته اند که سردار همیشه معادلات منطقه ای را برهم زده است و خواهد زد !
۱۳۹۶/۰۱/۱۵ ۲۳:۰۱
احسنت
محمد امین
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۲۳:۲۳
برادر جان ایشون میگن مملکت صاحب داره،قانون داره،دستگاه دیپلوماسی دار،رهبری داره،مجلس و رئیس جمهور داره در صورتی که خود ایشون در کانالشون صب تا شب مشغول تخریبهمین افرادی و نهاد هایی هستند که نام بردند.خودش نمیدونه چی میگه.برای دفاع از حرفش میخواد از همچی استفاده کنه.
از سوی دیگه خندم میگیره میگن نهاد های بین المللی،آخه نهاد های بین المللی فقط برای ایران بیدارند؟برای تجاوز عربستان به یمن کجان؟برای تجاوز غیر مستقیم و مستقیم قطر و ترکیه و عرستان در سوریه کجان؟مردی مغزش ترکش خورده.
ک پاشایی
۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۵
سلام
برادر عزیز
الحق بصیرت جنابعالی خیلی بالاست. شتید همونطوری که منظور حضرت امام خامنه ای هست مسائل رو می بینید.
دمت گرم و سرت خوش باد

فقط اسمت رو هم بنویس. این افرادی که مخالف رهبر و دیدگاه انقلابی و منتقد سردار سلیمانی و سایر بزرگواران خستند،ایینقدر پست و ترسو و بزدل خستنید که گزندی به شما نمیرسه.
با شجاعت تمام سینه سپر کن و بگو کی هستی.
کاش من هم مثل تو بودم.
ح
۱۳۹۶/۰۹/۰۴ ۱۲:۱۰
حرفات واستدلالات ،کلیشه ای وعاری از نفس حقیقت بود!ویه پاپاسی ام نمیارزید. مث اینکه دارین خودتونو گول میزنید...خدایا بسه دیگه ، خسته شدیم...مکافات کدام گناه رو داریم پس میدیم
نگار
۱۳۹۶/۱۱/۱۰ ۰۹:۲۸
بسیار عالی
فدایی اسلام
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ۰۲:۲۹
اگه انصاف داشته باشید نظرات ما را منتشر می کنید
مینا
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ۰۴:۱۷
از قدیم گفته اند با آب دهان سگ دریا نجس نمیشود این اقا هم برای مطرح کردن خودش یه راه عاقلانه تری رو انتخاب کنه توی ....کجا وسردار عزیز ما کجا .ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
۱۳۹۵/۱۰/۱۰ ۱۵:۳۱
گفتند ادب از که آموختی گفت از بی ادبان
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۸:۵۰
تربیت هم خوب چیزیه
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۰:۰۸
احتمالا توضیح المسایل زیاد میخونی خواهر که اینقدر بد دهنی
رامین
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ۱۲:۰۶
گه نخور جنده پیزوری.ریدم به هیکل خودتو سردارت.
ضدفتنه
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ۰۸:۴۱
دیروز غواص جنگ سخت

و امروز رقاص جنگ نرم !!!
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۸:۵۱
میتونید منطقی و معقولانه جواب بدید وگرنه خاموش
ایرانی
United States
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ۱۲:۴۱
درود بر شرف و غیرت آقای مهدوی فر
hsh
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۱۳:۲۶
آقای مهدوی فر این چنین شخصیتی داره به کدامش درود می فرستید؟!
دیروز غواص جنگ سخت

و امروز رقاص جنگ نرم
سعيد
۱۳۹۵/۰۴/۰۳ ۱۴:۴۷
واقعا براي اين آدم واداده متأسفم. خدا كنه داعش سراغ ناموسش نيان تا قشنگ لمس كنه اگه امثال حاج قاسم ها نباشن بايد چه صحنه هايي رو .....
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۸:۵۳
مگه حاج قاسم و امثالش قبل انقلاب بودن که کشورمون صدبرابر الان امنیت داشت؟
برزین
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۱۳:۲۵
ببینم اون کشورهایی که حاج قاسم ندارن (ارمنستان ، گرجستان، آذربایجان و ...) داعش با ناموسشون کار داشته ؟
فردین جعفری
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۰۵:۴۴
ما فقط جنگ داخلی نداشتیم
بابک اذربایجانی
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۱۲:۰۲
اقای زیبر مهدی فر این قدر ازتخریب چی وغواص ودفاع مقدس بودن مایه نزار جنابعالی یک گرگی درلباس میش لطفا فیش دریافتی از سعودی هارا روکن فکر نکن هیچ کس نمیداند یادت هست خیلی بلکلمات بازی نکن بهیه فکری به حال زبیر بودنت فکر کن
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۱۲:۰۳
جناب آقاي مهدوي فر
با سلام
اگر در متن سردار دقت كرده باشيد هيچ اعلان جنگي از سوي كشور عزيز ما نوشته نشده است بلكه اعلان سقوط بحرين از طرف خود مردم اون كشور مي باشد.
مثل نامه امام خميني به رييس شوري كه اخطار فروپاشي شوري را داده بود
ثانيا سردار هميشه به حدود تعرض نكرده پس لازم نيست شما يادآور اين موضوع شويد
محمد امین
۱۳۹۶/۰۱/۲۳ ۲۳:۲۶
برادر جان ایشون اصلا تو باغ نیست.خوابش برده
بابک اذربایجانی
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۱۲:۰۵
اقای زبیر مهدی فر کاش طلحه هم باشم بود کارتان عالیه
Romania
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۱۳:۲۱
اگر رهبر داریم رهبر به ایشان تذکر می دهذ به تو جه مربوطه فتنه گر 88
۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۹:۴۶
دمت گرم
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۳۷
سبک مغز
رضا
Netherlands
۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۰۳:۰۵
سبک مغز تویی منطقی باش
محمد
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۱۷:۱۲
سلام میدونم که پیام من را منتشر نمیکنید
ولی این منحوس با این نامه اش نشان داد که نه رزمنده است و نه حتی ایرانی و فتنه گری بی غید و بند است که معلوم نیست به چه قیمتی حاضر شده به سردار توهین کند گویا نان عربستان برای خاتمی و احمق های طرفدارش چرب تر است
و تف به این همه بی غیرتی و وطن فروشی
شهروند
۱۳۹۵/۰۴/۰۴ ۲۱:۲۸
آدم بیشعور خود فروش سخنگوی داعش و عربستان هستی نه رزمنده دفاع مقدس - کسی که جونش رو کف دستش بگیره نیاز به فیش حقوقی نداره تو امثال تو به فکر مادیا هستید
مهران
۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ۲۳:۱۶
توهین ممنوع، ای برادر، حاجی، سید، یا هر خری که هستی... .
محسن
۱۳۹۵/۰۴/۰۵ ۱۳:۳۱
دددرررووودددددددددد بر سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی
اینها همش حاشیه هستن شما کار خودتونو بکنید خداوند حفظتون کنه ان شاالله
حقیقت تلخ
۱۳۹۵/۰۴/۰۶ ۱۲:۱۷
نامه ای بسیار عالی است.

مخصوصا بند 7
hsh
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ۱۳:۲۹
داعشی نباش انسان باش و با دو چشمت نگاه نکن
حمید
۱۳۹۵/۰۴/۰۹ ۰۹:۱۳
رزمنده 8سال دفاع مقدس گذاشته ای و به اندازه بچه دوساله ای عرضه تجزیه وتحلیل مسائل سیاسی و امنیتی منطقه را ندارید . مطمئنم شما از پخ کردن توسط زن و بچه ات هم میترسی . چون از قرار معلوم خیلی با سو استفاده از نام جبهه و جنگ مال ومنال بهم زده ای که عطش رفاه و اسایش باعث شده ترسو شوی .سعی کن دیگر از این غلطا نکنی اونم به سردار سلیمانی عزیز . همه ما جبه رفته ایم و زجر انقلاب را تا امروز کشیده و میکشیم . نیازی به دخالت منافقینی ترسو و بزدل مانند شما نیست
سعید محلوجیان
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۲۰:۱۶
خدایی تو جبهه هم رفتی؟
80 درصد من و شمایی که میایم کامنت میذاریم جوونای دهه ی 60 و 70 و 80 هستیم که اصلا درک درستی از جن نداریم. به خاطر همین به راحتی تحریکمون می کنن به جنگ و خونریزی فکر کنیم و از هر دستاویزی برای این کار استفاده می کنن: گاهی از اخبار دشمنی امریکا و گاهی از اخبار وحشی گری داعش و هزاران ترفند دیگر. در حالی که اگه جنگ رو درک کرده باشی یا حداقل فرزند یه جانباز اعصاب باشی می فهمی که جنگ واقعا چیه و چه کار می کنه. بله دفاع لازمه. اما اگه ما به بهانه ی دفاع، جنگ بیفروزیم درست مثل همان امریکای دشمن هستیم که به بهانه ی صلح جنگ ب می افروزد.
علی تاجیک
Finland
۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۱۹:۵۸
آفرین سعید قهرمان.
سعید محلوجیان
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۲۰:۱۹
80 درصد من و شمایی که میایم کامنت میذاریم جوونای دهه ی 60 و 70 و 80 هستیم که اصلا درک درستی از جنگ نداریم. به خاطر همین به راحتی تحریکمون می کنن به جنگ و خونریزی فکر کنیم و از هر دستاویزی برای این کار استفاده می کنن: گاهی از اخبار دشمنی امریکا و گاهی از اخبار وحشی گری داعش و هزاران ترفند دیگر. در حالی که اگه جنگ رو درک کرده باشی یا حداقل فرزند یه جانباز اعصاب باشی می فهمی که جنگ واقعا چیه و چه کار می کنه. بله دفاع لازمه. اما اگه ما به بهانه ی دفاع، جنگ بیفروزیم درست مثل همان امریکای دشمن هستیم که به بهانه ی صلح جنگ بر می افروزد.
۱۳۹۵/۰۴/۰۹ ۱۳:۱۸
دمت گرم آقای مهدوی فر

آفرین
گیژو
۱۳۹۵/۰۴/۰۹ ۱۳:۴۰
خداییش راست میگه تازه از تحریم داریم بیرون میایم حالانوبت اینه بندازمون توبدبختی
فاضل
۱۳۹۵/۰۴/۱۰ ۱۲:۰۲
چه صحبتهای سخیف و سبکی،آقای تخریب چی برو به کسایی بگو تا فیش حقوقیشونو رو کنند که شبا خوابشونو میبینی
United States
۱۳۹۵/۰۴/۱۱ ۰۶:۳۵
جناب مهدوی
شما یا نمی فهمی یا خودتر ا به نفهمی زدی
سیدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۴/۱۲ ۰۳:۰۱
جناب شیپور چی
اول برو فیش حقوقی دویست و پنجاه میلیونی مدیران دولت رو نگاه کن بعد بیا در مورد فیش حقوقی حرف بزن
بعدشم شما کله تو کردی تو برف فکر میکنی بقیه هم مثل خودت بعله
مگه عربستان و انگلیس و امریکا و کوفت و درد و زهر مار کم به میر حسین و اصلاح طلبا و هم جنس بازا کمک کردن که این مملکت رو چپه کنند که به کوری چشم همه تون نتونستن
نکنه یادت رفته سااااازمانهای بین المللی هم با اشوبگرا و فتنه گرا همصدا شده بودن که ال شده و بل شده دقیقا همین حالتی که تو سوریه هست

چطور تو یمن و بحرین و فلسطین و لبنان مردم تیکه تیکه میشن صداتون در نمیاد
اما چند تا بچه خوشکل غربی به دست خودی هاشون کشته میشن(که البته و صد البته جنایته و محکوم) فریاد حقوق بشر سر میدین و شمع روشن میکنید و خودتون رو ...ر میدین
برووووووووو اقا

راستی
فیش حقوقی خودت چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثل مدیرای دولت راستگویان 181 میلیون؟
۱۳۹۵/۰۵/۰۶ ۱۶:۴۴
بند 8 بسیار جالب است.
وطن مظلوم
۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ۱۶:۵۶
جواب سئوال شماره 8 : حقوق های نجومی
Abd
۱۳۹۵/۰۶/۱۶ ۱۴:۱۸
بنده خدا اون هم یکی ازشاهاست
Netherlands
۱۳۹۵/۰۶/۲۸ ۲۱:۱۴
جناب مهدوی فر
پس از عرض سلام
خدمت شما عرض کنم که شما کار و زندگی ندارید؟ که دایم در هر موضوعی ورود میکنید و اظهار نظر مینمایید؟!
زرمنده و جانباز هستید که هستید!
این دلیل نمیشود که مواضع خودت را حق و مواضع دیگران را ناحق بدانید.
خودمونیم کاسبی خوبی برای خودت و اوقات فراغت خودت در فضای مجازی براه انداخته اید!
حسین
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ ۰۹:۱۴
باسلام

در یکی از شهرهای کوچیک دانشگاه علمی کاربردی تأسیس شده بود. آنجا به همراه تعدادی مشغول تحصیل بودیم.
یک همکلاسی داشتیم به نام محمود، فوق العاده ساکت و کم رو. آنقدر کم رو بود که از پاسخ دادن جزئی ترین سوالها نیز عاجز بود.
یکروز این آقا محمود سوار بر موتور تصادف کرد. راهی بیمارستان شد و تا 40 روز در کما بود.
وقتی از کما خارج شد هر حرفی که به دهنش میامد میگفت.
درخصوص عیادت رفتگان هرچی از دوران کوچیکی آنها دیده بود بدون کم و کاست در مقابل خودش و جمع تعریف میکرد همه هم مسائل منفی بود.
بعدها این محمود که وضعیتش بهبود یافت مانند پسربچه ی شری شده بود که هیچ چیز برای شلوغ کاری اش جلودارش نبود.
امثال مهدوی فر شاید بخاطر دیدن بی مهری ها اینجور میشن و باید در قبال رفتارمان با بیماران اعصاب و روان دقت بیشتری کنیم
...
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۴۳
تحصیلکر ده ای که تو باشی وای بحال بقیه
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۰:۰۴
دوستی که تو باشی مهری هم ازش ببرون نمیاد
.
۱۳۹۵/۰۷/۲۰ ۱۲:۳۰
درود بر سردار سلیمانی مرگ بر منافق شما نمیخاد برا سردار تعیین تکلیف کنید خودش راهش رو بلده
جابر
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۵:۱۱
از حرفهات معلومه که ازاونایی هستی که تصادفی با جبهه و جنگ بر خوردن وبیشتر زربنده هستن تا رزمنده
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ ۰۰:۳۱
مرتیکه خر تو کی باشی‌که بخوای سردار ما رو نصیحت کنی احمق مواظب رفتارت باش مثل اربابات خونه نشین نشی.فتنه گر
تهران - کرج
۱۳۹۶/۰۹/۰۳ ۰۰:۰۰

خب هنر داری که می دونم نداری جواب محکمه پسند بده داداش!
این بنده خدا جناب مهدوی فر یک حرف منطقی و متین زده آنوقت تو تحمل شندنش نداری و مثل یک حیوان وحش حمله ور میشی؟؟؟

خاک تو سر ملت هست که کشورمان دست امثال داعش صفتی چون تو افتاده!
خب مثل اینکه تو دلت میخواد راحت باشی و حرفت رو بزنی بگذار دیگران هم حرفشون رو بزنند تا سوژه دست دشمن ندیم که بگن ایران آزادی بیان نیست!
چرا میگن؟
چون با وجود امثال تو واقعا آزادی بیانی در کار نیست. درست گفتم یانه؟
سید
۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ۱۳:۵۰
درود بر شرفت ! نابود باد استبداد
برزین
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۱۳:۵۸
آخه گوساله دخالتم حدی داره
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ۱۴:۰۶
ما همه ایرانی و مسلمانیم وباید وحدت و کشورمان راحفظ کنیم نه به دکتر مملکت توهین کنید و نه سردارعزیز را بد جلوه دهید این فقط یه نصیحت بوده اگر سردارلازم بداند خودش جواب میده پس خواهشا ادب را همیشه رعایت کنید به قول خودتان دشمن همین تفرقه مارارو میخواد مواظب باشید
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ ۱۴:۲۰
هرچه ملتی فرومایه‌تر و فقیرتر باشد و هرچه فشار دولت و ستم‌گستران و استثمارگران شدیدتر باشد ، به همان اندازه لذایذ جهان ماورايى كه دين معرفى مى‌كند ، رنگین‌تر است !
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۰:۲۲
بابا هر دیوونه ای که حرف زد نباید بهش پرداخت و جواب داد.این آقا موجیه!
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۴۵
مقام معظم رهبری هم چلاقه این ک نشد حرف
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۲۰:۰۲
شما که چهل ساله دارین به این موجیا افتخار میکنین حالا یکی که حرف حساب زد موجیه??
سید
۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ۱۳:۴۹
حالا بیا برو برای میهنت دفاع کن موجی شو و مورد تمسخر هم قرار بگیر ! پس این 8 سال دفاع مقدس واقعا سرکاری بوده !!
Reza
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۱۶:۲۲
خاک بر سر افراطیون.
حالا جانباز دفاع از میهن در برابر دشمنی که مستقیما حمله کرده به کشور میشه دیوونه.
احمقهایی مثل تو لایق زندگی توی صحراهای عربستانند.
موجی دیوونه نیست قهرمانه
حميد
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ ۱۵:۵۳
((به نام انسانيت))

بیایید گرگ نباشیم
بیایید با هم بکاریم
بیایید با هم تبر نزنیم
بر درخت انسانیت
شـایـد ، شـایــد
شاید روزی باز میـوه داد ...
🌿
احمدرضا منعم کاشانی
۱۳۹۵/۱۲/۰۲ ۱۲:۴۹
با عرض سلام خدمت کلیه عزیزان. من احمدرضا منعم کاشانی؛ همرزم آقای محمد مهدوی فر هستم و علاوه بر این که در جنگ با او بودم، در کاشان هم از بچگی با هم همسایه هستیم و نزدیکترین دوست او هستم.
من با این کامنت فقط خواستم یک موضوع رو روشن کنم و اون این که محمد یک جانباز موجی است و این حرفها و مواضع او اصلاً از سر اختیار و تعقل نیست و او بعد از موج گرفتگی شدید، نزدیک به یک سال کاملا مشاعر خود را از دست داد و مبتلا به جنون حاد بود اما با دوا و درمان زیاد و هزینه های سنگینی که بنیاد برای او پرداخت و پس از یک دوره طولانی روان درمانی، اندکی بهبود پیدا کرد اما بهبودی او به این معناست که از حالت جنون خارج شد؛ ولی دچار بدبینی بسیار شدید و حاد است و اصولاً همه چیز را دشمنی و کینه توزی و جرم و جنایت می بیند. حتی راجع به نزدیکترین افراد پیرامون و حتی افراد خانواده اش. لذا خواستم بگم که به او توهین نکنید. سرزنشش هم نکنید چون وضع روحی او را به هم می ریزد و بدتر می شود. باور کنید که همه این حرفهای او ناشی از بیماری است. بنیاد باید بیشتر به او توجه کند و او را تحت حمایت زیاد قرار دهد تا دشمن نتواند از بیماری او سوءاستفاده کند. دوستان عزیز دقت کنند که او یک جانباز موجی است که نزدیک به یک سال، کاملاً دچار جنون حاد بود و دست و پای او را به تخت بسته بودند تا به خود و دیگران آسیب نزند. او را دشمن نبینید، بیمار ببینید. ممنونم. احمدرضا منعم کاشانی؛ رزمنده و جانباز دفاع مقدس و دوست نزدیک و همرزم جانباز روح و روان محمد مهدوی فر
Denmark
۱۳۹۵/۱۲/۲۷ ۱۸:۱۶
ظاهرا موج باعث شده بهتر فکر کنه
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۰۰:۱۴
اون ابجیتو بیار ی موجی بهش بدیم تااونم بهتر فک کنه.
دیوث
حسین
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ ۰۹:۰۹
نسبت به منتقدین مودب باشیم.
جایگاه ولایت فقیه، نظام و ارزشها نیاز به پاسداری دارد.
معتقدم وجود انتقاد به نیروهای دلسوز کمک میکند بیشتر و بهتر از این مبانی محافظت و نگهبانی کند.
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۴۸
شاید آبجیش مادر تو باشه برادر!
حسین
۱۳۹۶/۰۸/۱۵ ۰۹:۰۵
حسین هستم از مشهد متولد 53
در زمان جنگ قسمتم حضور در جبهه ها نشد که اوضاع و زمانه را درک کنم ولی به امثال آقای مهدوی فر بسیار برخورد کردم.
جانبازی میگفت با وجود این همه درد و خستگی بازهم حاضرم در راه اسلام جانفشانی کنم.
از راهنمایی های شما متشکرم.
امثال آقای مهدوی فر بیش از پیش نیاز به رسیدگی دارند.
با این وجود بازهم خدا عمرشون بده.
...
علیرضا
۱۳۹۵/۱۲/۰۷ ۱۶:۲۸
تخریب چی دوران دفاع مقدس و رزمنده مهم نیست شاید بر اثر احساسی شدن مانند برخی دیگر از همرزمان خودش به جنگ رفته و خدا قبول کند.اما این افراد مانند گاو نه من شیرده هستند و امروز گلوی خود را پاره می کنند واین در حالی است که مزدش را از اربابان خودش می گیرند.مگر غیرازاین است که خانو کلینگتن و جورج سورس گفته که برای براندازی نظام اسلامی هزینه کردیم .این هم نمونه اش
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۵۸
آقا کجای حرفش ناحسابه شما داری احساسی حرف میزنی ای بابا
بهنام
۱۳۹۶/۰۱/۱۱ ۲۱:۱۲
تو امنیت نشستن و افاضه کردن کار خیلی سختی نیست . شما اگر مردی پاشو برو همونجایی که میگی دارن از اسد دفاع می کنن. ببینم اونجا هم میتونی اظهار فضل کنی یا نه.
خوب نیست آدم پیشینه تخریبچی بودن خودشو به رخ بکشه و ادای روشنفکر ها رو دربیاره .
الان برعکس گذشته ات دیگه تخریبچی نیستی ، خرابکاری.
Mina
۱۳۹۶/۰۱/۱۵ ۱۵:۰۳
باعرض سلام وردودبی پایان عالی بودبینظیر خیلی متشکرم درپناه یزدان پاک باشیدجناب مهدوی فر
ایرانی
۱۳۹۶/۰۸/۲۵ ۱۶:۳۳
م مث اینکه دیر لود شدیه...
دوستش کامنت گذاشته گفته این یارو موجیه،دیونه شده،کاریش نداشته باشین...
اونوقت تو میگی عالی بود!
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۴۹
چقدر ساده ای تو
محمود
۱۳۹۶/۰۱/۲۶ ۲۰:۲۶
ایا بن به اصطلاح بچه مثبت هاچیزی جزهتاکی واتهام وبددهنی چیزدیگری بلدنیستد
سرباز ناموس وطن
۱۳۹۶/۰۲/۱۰ ۱۸:۳۲
آقای مهدوی فر لطفا دهن کثیفتو ببند. کستاخ مگه تو کی هستی که به حاج قاسم ایراد میگیری.
۱۳۹۶/۰۲/۳۱ ۲۰:۱۶
و اعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخيل ترهبون به عدوالله و عدوكم
زمان پیغمبر هم منافق و هم افرادی خسته بودند که در قرآن اشاره شده است چنین افرادی از اسلام پوستینی بیشتر ندارند
سردار سلیمانی قطعا سرباز حضرت آقا هستند و ما مطمین هستیم اگر زمانی نیاز به عکس العمل سخت نسبت به دشمنان باشد ایشان به دستور حضرت آقا عمل خواهند کرد
ما مأمور به انجام تکلیف هستیم به امید نتیجه.
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ۲۳:۲۷
فقط ادبیات موافقان و مخالفان این نامه به خوبی ثابت میکنه حق با کیه!
Morteza
۱۳۹۶/۰۸/۲۷ ۱۹:۵۰
زدی به هدف
هادی
۱۳۹۶/۰۹/۰۶ ۰۱:۱۷
نه این فقط ثابت میکنه که قضاوت ها ممکنه درست نباشه..... همچنان که قضاوت شما اشتباست.مگه شما حرف و استدلال حاج قاسم رو شنیدی که یکطرفه قضاوت میکنی؟ سوال اساسی از جناب مهدوی فر این است که با چه احاطه علمی و اطلاعات امنیتی این اشکالات را میکنند؟
ع الف
۱۳۹۶/۰۹/۰۸ ۱۴:۱۹
از کسی که در پایان نامه هایش برای سوء استفاده و قول زدن بعصی ها می نویسد ( غواص و تخریبجی دفاع مقدس ) بیش از این هم انتظاری نیست
سید
۱۳۹۶/۰۹/۱۹ ۱۳:۴۴
بجای احساسات بچه گانه و کورکورانه بروید نامه ها و نوشته های ایشان را با دید بی طرفانه و بدون نگرانی از بابت از دست رفتن شغل و پست و مقام بخوانید که اگر مطلبی از ایشان مورد تایید شما بود آزادانه بتوانید ابراز و بازخورد منطقی آن را دریافت کنید نه اینکه مثل جریان آقای مطهری یک مشت نادان بی مخ سنگ و چماق بدست بگیرند و همانطور که به ایشان حمله کردند به شما هم حمله کنند و یا بفرستنتان ته دره ( ماجرای نویسندگان ! )پس چیزی است که فاشیسم و دلالان تحریم و حامیان حقارت و فقر مردم از آن بیم دارند
۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۰۰:۴۸
زنده باد آقای مهدوی فر
شما هم دوره ی سلیمانی و غیره بودید و آنها رو خییلی خوب میشناسید عالییییییی هستید
محفوظ
۱۳۹۶/۱۰/۱۵ ۰۳:۳۳
با این اظهار نظرهای بعضی دوستان فقط نفاق در جامعه حاکم میشه.باید با مساله منطقی تر برخورد بشه.خداوند همگی ما رو از شر دشمنان محافظت کنه..آمین
علی تاجیک
Finland
۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۱۸:۲۰
با درود به هموطنان قهرمان،
این بار نیز ماننده گذشته، دنباله های اصلاح طلبی همچون جناب محمد مهدوی فر در تلاش برای به انحراف کشیدن جنبش سراسری مردم ایران و از زیر تیغ بیرون بردن حکمان غاصب هستند. ایشان امروز هم با ارسال نامه ای از آقای روحانی درخواست اجازه برای تظاهرات کرده اند, ایشان هم مانند آقای خاتمی با نشان دادن وحشت خود از شعارهای ساختارشکنانه مردم و برای نجات چپاولگران, شعار کهنه وسوخته رفراندم را مطرح میکند. از ایشان باید پرسید در این ۳٨ سال ظلم و سرکوب و غارت مردم کجا بودید؟ مگر نه اینکه شما و یاران حاکم تان مسئولین اصلی ادامه و روشن نگاه داشتن تنور جنگ خانمانسوز هشت ساله و سرکوب صلح طلبان بودید؟ و یکی از افتخارات شما جانباز بودن شماست ؟ باشد، ممنون از لطف شما برای درخواست تظاهرات، اگر شما جدیدا و با شنیدن فریاد “مرگ بر جمهوری اسلامی ” آگاه شدید و به دموکراسی اعتقاد پیدا کردید، پس لطفآ برای مردم تعیین تکلیف نکنید و بگذار خودشان شعارشان را انتخاب کنند.
با سپاس علی تاجیک
علی تاجیک
Finland
۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۱۹:۵۲
با درود بر دوستان,
بنظرم این دو سردار هردو سروته یک کرباس هستند, و دعوایشان هم زرگری است. هر دو بنوعی و روزی جنگ طلب و اشغالگر بوده اند, یکی قبلا با شعار "راه قدس از کربلاست" و دومی امروز با شعار "راه قدس از یمن و سوریه است".
اگر اینطور نیست آقای مهدوی فر بیایند و گذشته خودشان را نقد کنند.
و توضیح دهند که چرا بعد از قبول صلح توسط دولت وقت عراق ۶ سال اضافه جنگیدند و بازیچه فروشندگان تسلیحات به هر دو کشور و کشته و معلول شدن میلیونها نفر از هر دوطرف شدند. به قول همرزمشان سردار جواد منصوری اولین فرمانده سپاه که مثل امامش میگه این جنگ برای ما نعمت بود, و در پناه جنگ تونستیم همه گروههای ضدانقلاب( بخوانید فتنه گران) رو ازبین بردیم و سپاه و بسیج را برای سرکوب مردم تاسیس کنیم و ........
توصیه میکنم همه دوستان آزادیخواه این سایت را ترک کنند.

با سپاس و پوزش از گرفتن وقت تان.
علی تاجیک
Ali Sadegh
Finland
۱۳۹۶/۱۰/۱۸ ۲۳:۱۷
با درود بر دوستان,
پیشنهاد میکنم همه دوستان آزادیخواه این سایت را ترک کنند. چرا که در این سایت اصلان آزادی نیست. بنده تا بحال چند کامنت فرستادم که هیچکدام را نگذاشتند.
مهرناز
Australia
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ۱۸:۳۷
درد و بلای سردار عزیزمون بخور تو فرق سر کثیف تو انتر کپک زده گمشو بی پدر تو جایوس عراقیا بودی فکر کنم ریدم تو قیافیه همچون انگلت کثافت
مهرناز
Australia
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ۱۸:۳۸
برو گمشو اگه بهت هیچی نمیگن چون همه میدونن که موجی هستی
مهرناز
Australia
۱۳۹۶/۱۰/۱۹ ۱۸:۴۰
ریدم تو روح و تو و اون خاتمی کثافت
یک نظامی بازنسسته دور از سیاست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۱۱/۰۴ ۰۸:۳۲
بنده خودم یک نظامی بازنشسته و در طول دفاع مقدس هم انجام وظیفه در مناطق عملیاتی چندساله داشته ام ...متاسفانه این جناب مهدوی فر از ان دسته آدمهاییست که با دوماه کمپوت خوردن تو ی جبهه ها خودشان را رزمنده خطاب میکنند و دائم داستان سرایی میکنند و بادنیایی عقده ازاینکه کسی به بازی نگرفته شان ،برای مطرح کردن خودشان به گروه های مخالف گرایش پیدا میکنند و اونها هم که دنبال چنین چارپایان نادانی هستند زود پالان زده و دسته جمعی سواری میخورند و این پرت و پلاها هم حاصل این حماقت هاست!!!
از این نوع افراد در طول خدمتم خیلی دیده ام اما اونها حد حماقتشون فقط جفنگ گویی توی کوچه و بازار است اما این مهدوی فر یه کمی استعداد حرافی داره و کمی اوضاعش فرق کرده ولی در اصل ماجرا یک نقطه مشترک دارند و اون هم عقده ای بودن و کمبود شخصیته
از کسانی هم که بی دلیل زنده باد این موجود را راه انداخته اند میخواهم کمی فکر کنند و اینقدر چشم بسته و متعصبانه افسار زندگی دنیا و اوضاع آخرتشون را دست این دیوانه و اربابانش ندهند
ف کریمی
۱۳۹۶/۱۱/۰۵ ۰۸:۲۴
دوستان عزیزاگرحاکمیت به جای برخوردنامناسب بارحمت ورافت بااقای مهدوی فرارانی ودهباشی زراده یزدی برخورد میکردانها امروزدراردوگاه دشمنان ملت قرارنمی گرفتند به نظربنده همین حالا هم اگراق دامی ازطرف مقامات صورت بگیرد بازهم انها برمیگردندوبنده نظراقای منعم کاشانی راکه ازدوران کودکی بااقای مهدویفربوده اند پسندیدم ازقانون جذب استفاده کنید به قول مقام معظم رهبری جذب حداکثری داشته باشید باسپاس
Russian Federation
۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ۲۱:۰۳
ايول مهدى فر
Russian Federation
۱۳۹۶/۱۱/۱۸ ۲۱:۱۱
قاسم كارش درسته
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}