۰

کی‌روش فرافکنی می‌کند تا تقصیرات را گردن دیگران بیندازد

تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کی‌روش فرافکنی می‌کند تا تقصیرات را گردن دیگران بیندازد
مهدی هاشمی نسب در گفتگویی با خبرنگار با انتقاد از بازی تیم ملی مقابل چین گفت: اصلا خوب بازی نکردیم و کیفیت فنی لازم را مقابل چشم بادامی ها نداشتیم.
وی تاکید کرد: درست است که یک امتیاز در خانه حریف هم برای ما خوب بود اما باید بپذیریم که بازی با کیفتی را انجام ندادیم و نتوانستیم موقعیت خوبی را خلق کنیم و حتی در دقایق پایانی بازی با خطای فاحشی که حسینی بر روی بازیکن چین انجام داد داور می توانست یک پنالتی صد درصد را به نفع چین بگیرد اما با خوش شانسی ما دستور به ادامه بازی داد و ما را از یک شکست تلخ نجات داد.
مدافع پیشین تیم ملی در ادامه گفت: هنوز هم فکر می کنم با اینکه تیم ملی دو بازی انجام داده اما به هماهنگی کامل نرسیده و در دقایقی از بازی این ناهماهنگی در تیم ما کاملا مشهود بود و چینی ها که متوجه این موضوع شده بودند توانستند بر روی دروازه ما خطرناک ظاهر شوند.
وی در خصوص تغییر در ترکیب تیم ملی نیز گفت: با توجه به اینکه ما از تیم دور هستیم در این خصوص نمی توانیم اظهارنظر قاطعی انجام دهیم اما تنها می دانم که دژاگه مصدوم بود و نمی توانست در این دیدار به میدان برود اما در خصوص ۳ تغییر در ترکیب تیم باید کی روش پاسخگو باشد.
هاشمی نسب تصریح کرد: چین از ما منطقی تر بازی کرد و توپ را خیلی خوب به گردش در می آورد و با پاس های بلند چندین موقعیت خوب را مقابل دروازه ما خلق کرد.
مدافع پیشین تیم ملی در ادامه گفت: روزهای سختی را کی روش در پیش دارد و باید بیشتر حواسش به تیم باشد تا ورود به مسائل حاشیه ای که فکر می کنم با شناختی که از کی روش داریم و بارها مشاهده کرده ایم او از ورود به مسائل حاشیه ای لذت می برد و دوست دارد کسانی را مقصر جلوه دهد تا اگر تیم به جام جهانی نرفت بهانه خوبی داشته باشد.
وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم ملی نسبت به قضاوت ویلیامز برای دیدار مقابل ازبکستان معترض است افزود: متاسفم که کی روش خود را حرفه ای می داند ولی حرف‌هایی را بیان می کند که آماتورگونه است. مگر ویلیامز با ما دشمنی دارد که از الان او را مورد انتقاد قرار دهیم و منتظر باشیم تا اگر اتفاقی افتاد همه چیز را به گردن او بیاندازیم.
هاشمی نسب تاکید کرد: این صحبت ها مربوط به سالها پیش است که برخی ها اعتقاد داشتند فلان داور هر وقت برایشان سوت می زند یا نمی برند یا بازی به جنجال کشیده می شود و من تعجب می کنم که کی روش با این همه سابقه حضور در فوتبال اروپا این صحبت های غیرحرفه ای را مطرح می کند.
مدافع پیشین تیم ملی در ادامه افزود: اعتقاد دارم کی روش فرافکنی می کند و اگر خدایی ناکرده تیم به جام جهانی صعود نکند کی روش دیگران را مقصر می داند نه خودش را.
وی در پایان خاطرنشان کرد: من هم مثل هر ایرانی دوست دارم تیم ملی کشورم به جام جهانی صعود کند اما اگر بدنبال صعود هستیم باید به جای پرداختن به حاشیه تمرکزمان را برای موفقیت تیم ملی بگذاریم.
کد مطلب : ۸۰۴۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.