۰

پاسخ زیدان به منتقدان سبک بازی رئال

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۳
 
به گزارش عصر تعادل، برخی کارشناسان معتقدند که رئال مادرید روی به فوتبال اقتصادی آورده و به جای ارائه بازی زیبا، بیشتر به نتیجه گیری فکر می کند.
 
 

 
 
زیدان در نشست خبری بازی با ویارئال که فردا در برنابئو برگزار خواهد شد گفت:" بازی دشواری پیش رو داریم و از این مساله مطلعم. ویارئال حریف خوبی است و تاکنون شکست نخورده. می دانیم که چه بازیکنان خوبی در این تیم بازی می کنند. زمان به اندازه کافی برای تمرین نداشتیم ولی از هر لحاظ برای بازی فردا آماده هستیم."
 
سیستم چرخشی:" در رئال همیشه بهترین بازیکنان حضور داشته اند و خوش شانسم که مربی چنین تیمی هستم. بازیکنان بزرگی در اختیار دارم و دستم برای تغییرات کاملا باز است. در این زمینه البته مصدومیت ها نیز نقش دارند. به طور مثال په په در بازی مقابل اسپانیول مصدوم شده و فردا باید از بازیکنی دیگر به جای او استفاده کنم. 4 مدافع مرکزی خوب در اختیار دارم و به همه بازی خواهد رسید."
 
بیل، بنزما و رونالدو:" بیل و رونالدو برای بازی فردا 100 درصد آماده هستند و کریم نیز از لحاظ فیزیکی پیشرفت زیادی کرده و شرایط او هم خوب است."
 
بازگشت ناواس:" کیلور به خوبی تمرین کرده و نسبت به گذشته شرایط بسیار بهتری دارد. مصدومیت او حالا کاملا خوب شده ولی نمی توانم تاریخ دقیقی برای بازگشت او به ترکیب اصلی اعلام کنم."
 
 

 
 
انتقادات به سبک بازی رئال:" معتقدم همیشه می توان بهتر از قبل شد. هم من و هم بازیکنانم می توانیم بهتر شویم ولی تا به اینجا به اندازه کافی خوب بازی کرده ایم. انتقادات طبیعی هستند و زمانی که در رئال حضور دارید، همیشه باید آماده پذیرش انتقاد باشید.
در اینجا توقعات بسیار بالاست و هنگام امضای قرارداد، از این مساله مطلع بودم. سعی داریم در بازی های بیشتری دروازه مان را بسته نگاه داریم و زیباتر از قبل بازی کنیم. این خواسته همه بازیکنان است."
 
انتقادات به سبک بازی و دریبل های نیمار مقابل لگانس:" نمی دانم در فکر نیمار چه می گذرد اما معتقد نیستم که حرکات او تحریک کننده و در جهت تحقیر بازیکن مقابل باشد. هر بازیکنی فوتبال را به سبک خود بازی می کند و نیمار نیز این شیوه را دوست دارد. او کارهای زیادی می کند که از عهده دیگر بازیکنان بر نمی آید. فکر می کنم بهتر است این سوال را از خود نیمار بپرسید."
کد مطلب : ۸۳۰۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.