۰

حضور «ادریس البا» در سریال «برج تاریک»

تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۲
به گزارش عصر تعادل، اگر نگران این بودید که البا در فیلم اقتباسی از داستان استفن کینگ در نقش رونالد دیشین کاملا آن البای همیشگی نیست پس نفس راحتی بکشید. او در سریال تلویزیونی مشترک با این فیلم بازی خواهد کرد.
 
حضور «ادریس البا» در سریال «برج تاریک»

 با وجود اینکه وضعیت ساخت این مجموعه در طی پروسه بسط ایده آن کمی مبهم به نظر می‌رسید اما کمپانی‌های تهیه‌کنندگی ام‌آرسی و سونی به برنامه خود ادامه می‌دهند و قصد دارند فصل اول این سریال را با 10 یا 13 اپیزود، بسته به اینکه خطوط داستانی مختلف تا چقدر پیش خواهند رفت بسازند.

 این سریال مرحله تولید خود را سال بعد آغاز خواهد کرد با این حال هنوز تاریخ مشخصی برای پخش آن اعلام نشده است.

البا و تام تیلور («جیک چیمبرز» در فیلم) دو کاراکتر اصلی سریال را می‌سازند که داستانش سال‌ها پیش از اتفاقات فیلم رخ می‌دهد.

منبع اقتباس این سریال بخشی کتاب The Gunslinger خواهد بود اما تمرکز اصلی آن صرف کتاب چهارم، «جادوگر و شیشه» خواهد شد که داستان نسخه جوان‌تری از کاراکتر رولاند را دنبال می‌کند.

آکیوا گلدزمن دستیار نویسنده سریال و تهیه‌کننده آن گفته است: "اگر فیلم برج تاریک دستیابی نهایی او به امید را به تصویر می‌کشد سریال داستان از دست دادن این امید را دنبال می‌کند."

فیلم «برج تاریک» نیز متیو مک‌کوناهی و جکی ارل هیلی را به عنوان بازیگران خود در اختیار دارد. این فیلم 17ام فوریه سال بعد به اکران سینماها درخواهد آمد.
کد مطلب : ۸۳۹۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.