شخص وزیر باید در خصوص عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخگو باشد

9 مهر 1395 ساعت 12:05

رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن بیان اینکه توضیحات مجلس قانع کننده نبود عنوان کرد: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اتفاق آرا تصویب شد و تحویل هیئت رئیسه مجلس داده شد.


به گزارش عصر تعادل،محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت و گویی با خبرنگار  در خصوص خبر بازداشت 4 نفر در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: این خبر از سوی دادستانی اعلام شده است اما این در حالی است که هنوز گزارش نهایی مجلس درباره این صندوق به دادستانی داده نشده است.
وی با بیان اینکه اسامی افراد بازداشت شده را نمی دانم در ادامه افزود: وقتی بحث تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره مطرح شد، فانی هم در چند نوبت به مجلس آمد و توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن بیان اینکه توضیحات وزیر قانع کننده نبود عنوان کرد: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اتفاق آرا تصویب شد و تحویل هیئت رئیسه مجلس داده شد.
زاهدی ضمن یادآوری این نکته که شخص وزیر باید در خصوص عملکرد این صندوق پاسخگو باشد تصریح کرد: منتظر هستیم هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را در دستور کار خود قرار دهد.
خاطر نشان می شود طی روزهای گذشته محمود جعفری دولت آبادی، دادستان تهران اعلام کرده بود که چهار نفر مرتبط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان بازداشت شده اند.


کد مطلب: 85170

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/85170/شخص-وزیر-باید-خصوص-عملکرد-صندوق-ذخیره-فرهنگیان-پاسخگو-باشد

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir