جی-زی در دنیای فیلم و تلویزیون می‌ماند

10 مهر 1395 ساعت 16:38

رپر و آهنگساز آمریکایی فعالیت‌های خود را در زمینه فیلم و تلویزیون گسترش می‌دهد.


به گزارش عصر تعادل، رپر و آهنگساز آمریکایی فعالیت‌های خود را در زمینه فیلم و تلویزیون گسترش می‌دهد.
 
جی-زی در دنیای فیلم و تلویزیون می‌ماند

کمپانی واینستین روز پنج شنبه اعلام کرد که یک قرارداد کلی دو ساله با شان کارتر ملقب به جی-زی به منظور تهیه پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی امضا کرده است.

با استناد به این اعلانیه، در حال حاضر چند پروژه در دست ساخت و پشت سر گذاشتن مراحل اولیه تهیه و تولید هستند که در هفته های آینده خبرهای بیشتری از آن ها منتشر خواهد شد.

جی-زی در این باره گفت: «من خیلی هیجان‌زده هستم که می توانم درباره چهره‌های بزرگ در زندگی واقعی که تقلاهای شان دنیا را تغییر داده و بهتر کرده و همچنین دیگر کسانی که داستان‌های‌شان پر از فانتزی و زیبایی است، داستان‌هایی بسازم. من به شدت نسبت به پروژه‌هایی که از همین حالا آن ها را در دست ساخت دارم احساس اشتیاق می کنم و منتظرم تا ببینم در آینده چه پروژه های دیگری را می توانیم کشف کنیم.»

این نخستین تجربه این رپر و آهنگساز محبوب در زمینه فیلم و تلویزیون نخواهد بود؛ او به عنوان یکی از تهیه کنندگان در بازسازی سال ۲۰۱۴ فیلم «آنی» حضور داشت. از دیگر پروژه‌هایی که او تهیه کرده هم می توان از «Top Five» ساخته کریس راک و «گتسبی بزرگ» ساخته باز لورمن نام برد.

دیوید گلاسر و سارا سوبل، معاونان اجرایی بخش تجاری و قانونی کمپانی واینستین کسانی بودند که جزییات این قرارداد را مذاکره کردند.

جی-زی رپر و تهیه کننده و تاجر آمریکایی است که در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز دارایی وی را نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زد. تقریباً ۵۰ میلیون نسخه از آلبوم‌های او در سرتاسر جهان فروش رفته و او برای فعالیت موسیقی خود ۱۷ جایزه گرمی دریافت کرده و به تعداد زیادی نامزد این جایزه شده است. جی-زی همیشه در جایگاه یکی از بهترین رپران تاریخ بوده است. او در سال ۲۰۰۶ در رتبه اول برترین رپران تاریخ که توسط شبکه ام تی وی رده بندی شده بود قرار گرفت. همچنین سه آلبوم او در جایگاه ۵۰۰ آلبوم برتر تاریخ از نظر مجله معتبر رولینگ استون قرار گرفته است.

جی-زی یکی از مالکان و سهم‌داران کلوپ ورزش ۴۰/۴۰ و باشگاه بسکتبال نیوجرزی نتز و همچنین سازنده کمپانی لباس روکاورز و مدیر اجرایی کمپانی موسیقی دف جم رکوردینگز است. او دارای چهار ترانه شماره یک در بیلبورد هات ۱۰۰ است که در یکی از آنها به عنوان هنرمند اصلی و در سه آهنگ دیگر همراه ماریا کری، بیانسه و آلیشا کیز حضور دارد.


کد مطلب: 85492

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/85492/جی-زی-دنیای-فیلم-تلویزیون-می-ماند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir