۰

​کره ای ها بلیت «فروشنده» را در کمتر از ۲ روز خریدند!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۰
به گزارش عصر تعادل، فیلم «فروشنده» که قرار است در بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در سه نوبت نمایش داده شود، در ساعات اولیه آغاز فروش اینترنتی بلیط ها در روز پنج شنبه گذشته، با استقبال بی نظیر مخاطبان ساکن کره جنوبی قرار گرفت به طوریکه تمامی سهمیه اینترنتی این فیلم در دو روز خریداری شد و بسیاری از علاقه مندان و بخصوص ایرانیان ساکن کره جنوبی، چشم انتظار باجه های فروش بلیط هستند تا شاید از آن طریق بتوانند موفق به تماشای این فیلمپر جایزه شوند.

اصغر فرهادی و بازیگران فیلم فروشنده (به طور خاص شهاب حسینی و ترانه علیدوستی) در میان ایرانیان بسیار شناخته شده و محبوب هستند، بنابراین استقبال از این فیلم در داخل ایران که این روزها تبدیل به رکوردی در تاریخ سینمای ایران شده، دور از انتظار نیست؛ اما برای مخاطب غیر ایرانی که عموما شناخت زیادی از سینمای ایران ندارد، جایزه های پرافتخار و متعدد این فیلم که در صفحه معرفی آن در سایت جشنواره بوسان درج شده (بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه از جشنواره فیلم کن) شاید یکی از دلایل اصلی اشتیاق زیاد برای دیدن این فیلم شده است.
فیلم «فروشنده» قرار است در تاریخ های ۱۶، ۲۰ و ۲۳ ام مهرماه ۱۳۹۵ (۷، ۱۱ و ۱۴ اکتبر) در جشنواره بین المللی فیلم بوسان نمایش داده شود.

گزارش نمایش این فیلم و بازتاب آن در میان اهالی سینما و مردم کره را در بانی فیلم و در گزارش های بعدی از جشنواره فیلم بوسان دنبال کنید.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان کمتر از ۵ روز دیگر، ۱۵ تا ۲۴ مهرماه ۱۳۹۵ (۶ تا ۱۵ ام اکتبر ۲۰۱۶) و با نمایش ۳۰۰ فیلم از ۶۹ کشور جهان (شامل ۱۹ فیلم از ایران)، در مرکز زیبای سینمایی و شهر زیبای بوسان در کره جنوبی برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۸۶۱۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.