۰

جریمه سنگین برای انتشار غیرقانونی «بازگشته»

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
به گزارش عصر تعادل، شخصی که فیلم سینمایی «بازگشته» و «بادام‌زمینی» را قبل از اکران رسمی بصورت غیرقانونی به سایت «پس اند پاپکورن» داده بود از سوی دادگاه فدرال آمریکا به پرداخت ۱ میلیون و ۲۰۰ هار دلار جریمه نقدی به کمپانی «روباه قرن بیستم» محکوم شد.
 
حکم جریمه سنگین برای فردی که فیلم « بازگشته » را بصورت غیرقانونی منتشر کرد

 ویلیام کایل موراریتی، شخصی که فیلم سینمایی «بازگشته» را قبل از اکران رسمی بصورت غیرقانونی از اینترنت «دانلود» کرده بود از سوی دادگاه فدرال آمریکا محکوم به پرداخت 1 میلیون و 200 هار دلار جریمه نقدی به کمپانی «روباه قرن بیستم» شد.

طبق مستندات دادگاه، این شخص که برای یکی از استودیوهای هالیوود در سال 2015 کار می‌کرد، کپی‌هایی از فیلم‌های «بازگشته» و «فیلم بادام‌زمینی» را بدست آورده وروی درایو‌های پرتابل به سایت «پس اند پاپ‌کورن» داده است.

بازرسان برآورد کرده‌اند که انتشار غیرقانونی این دو فیلم 6 روز قبل از اکران رسمی آنها حدود 1 میلیون دلار ضرر به همراه داشته است و ازین‌رو وی مجرم تشخیص داده شده و علاوه بر جریمه نقدی مذکور، به 8 ماه تحت نظر خانگی و عفو مشروط دوساله محکوم کرده‌اند
کد مطلب : ۸۶۱۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.