۰

حال و هوای ویژه «دزدان دریایی کارائیب 5»

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱
به گزارش عصر تعادل، کمپانی والت دیزنی می گوید پنجمین قسمت مجموعه فیلم «دزدان دریایی کارائیب»، حال و هوای ویژه و متفاوتی دارد. این فیلم اکشن و فانتزی تماشاگران و دوستداران خود را وارد یک دنیای خاص و تماشایی می کند.
 
حال و هوای ویژه «دزدان دریایی کارائیب 5»

اما رسانه های گروهی و منتقدان سینمایی عقیده دارند فیلم باید به نمایش عمومی درآید تا تماشاگران ببینند چنین ادعایی درست است یا غلط!

خاویر باردم ستاره سینمای اسپانیا، در داستان قسمت تازه فیلم در نقش کاراکتر منفی داستان کاپیتان سالازار ظاهر شده و گریم بسیار خوبی دارد.
 
حال و هوای ویژه «دزدان دریایی کارائیب 5»

او دو سال قبل در یکی از قسمت های مجموعه فیلم جیمزباند هم، در نقش کاراکتر خبیث داستان بازی کرد. جانی دپ یک بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو دزد دریایی عشوه گر آب های منطقه کارائیب ظاهر شده است.
 
حال و هوای ویژه «دزدان دریایی کارائیب 5»
 
منتقدان سینمایی می گویند در کنار بازی های خوب و داستان جذاب، این مجموعه فیلم جلوه های ویژه بسیار دیدنی دارد. به نوشته ورایتی، تیم دونفره اسپن ساندبرگ و یواکیم رونینگ امر کارگردانی قسمت تازه دزدان دریایی کارائیب را به عهده داشته اند. فیلم با هزینه کلان 320 میلیون دلاری تولید شده و برای اوایل فصل تابستان سال 2017، به روی پرده سینماهای جهان می رود. چهارمین قسمت این اکشن فانتزی ماجراجویانه در سال 2011 به نمایش عمومی درآمد و در سطح جهانی بالای یک میلیارد دلار فروش کرد.
کد مطلب : ۸۶۵۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.