۰

​انجام ماهانه 25 عملیات علیه ضدانقلاب

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۹
به گزارش عصر تعادل، جانشین عملیات سپاه گفت: ماهانه ۲۵ عملیات در مرزها علیه ضدانقلاب و هزار گشت شناسایی رزمی در شرق و غرب کشور علیه گروهک های تروریستی داریم.

سردار میریان با بیان اینکه دشمن در مرزها حتی در نقاط امن خود احساس خطر می کند، افزود: خیلی از اعضای گروه های تروریستی کشته شده اند و سالانه به طور متوسط 300 نفر از اعضای آنها در شرق و غرب کشور تسلیم می شوند.

جانشین عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : بدخواهان همیشه مکر می کنند اما باید بدانند مکرالله وجود دارد و همین موجب شد تا دو میلیون بسیجی در عراق، 10 میلیون رزمنده در یمن و 400 هزار در سوریه در صحنه حاضر شوند.

سردار میریان افزود: در شرق و غرب کشور اشراف اطلاعاتی قابل توجهی وجود دارد و رزمندگان اسلام در این زمینه خیلی موفق بوده اند.

وی تصریح کرد: هنگامی که گروهکی تروریستی قصد دارد با جلیقه های انتحاری از 400 کیلومتر دورتر از مرزهای ما به سمت ایران حرکت کند ما مطلع می شویم و تا رسیدن به مرز برنامه های مختلفی برای آنها داریم.

سردار میریان اقدامات ضدانقلاب را در سالهای اخیر (با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در مقابله با اشرار و تروریست ها از جمله انسداد مرزها)، تیراندازی های پراکنده به پاسگاه های مرزی اعلام کرد و افزود: این درحالی است که در گذشته گروهک های تروریستی جاده تاسوکی را در عمق 300 کیلومتری مسدود کرده بودند.

وی گفت: امروز سپاه در منطقه شمال غرب و غرب در استان های کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی و در جنوب شرق در کل استان سیستان و بلوچستان و بخشی از خراسان جنوبی حضور دارد.

جانشین عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از سال 1387 شورای عالی امنیت ملی به مدت 5 سال تصمیم گرفت امنیت در جنوب شرق کشور به سپاه واگذار شود زیرا در آن زمان سالانه 170 مورد ناامنی در شرق کشور داشتیم.

سردار میریان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برقراری امنیت در شرق و غرب کشور گفت: فقط در غرب کشور با حضور 7 تیپ مهندسی 800 کیلومتر جاده مرزی احداث و 1200 کیلومتر جاده بازسازی شد.

وی با اشاره به طرح های تفرقه افکنانه دشمنان در استان های مرزی گفت: چرا دشمنان این سرزمین که نسخه تجزیه کشور را می پیچند، سودان را به دو بخش تقسیم می کنند قصد تجزیه عراق را به سه کشور دارند و خواهان تجزیه ایران به چهار کشور هستند در اروپا اتحادیه تشکیل می دهند و برای کشورهای دوست و همسایه خود یکپارچگی را تجویز می کنند.

وی افزود: امروز استکبار تجزیه طلبی خلق کرد، عرب، بلوچ را دنبال می کند و فردی به نام امیر حاج احمدی در آلمان که سرکرده گروه پژاک است برای کشورش تجزیه طلبی را تجویز می کند.

جانشین عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اروپایی ها دستور الهی واعتصموا را اجرا می کنند اما کشورهای مسلمان در کنارهم با یکدیگر درگیر هستند.

سردار میریان خطاب به تجزیه طلبان گفت: از نقطه صفر مرزی تا عمق میهن اسلامی افرادی حضور دارند که حاضرند جانشان را برای حفظ میهن اسلامی فدا کنند.

وی افزود: روزگاری رزمندگان ما رزم نزدیک می کردند اما امروز هزاران کیلومتر از میهن با دشمن درحال نبرد هستند تا به کشور ما آسیبی نرسد.

جانشین عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همه گروه های ضدانقلاب در مرزها باهم متحد شدند.

سردار میریان افزود: تمام گروهک های تروریست از منافقین تا گروه های مستقر در شرق کشور با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و پول یکی از رژیم های مرتجع منطقه علیه جمهوری اسلامی باهم متحد شدند.

وی با بیان اینکه گروه های ضدانقلاب شامل دو دسته هستند، گفت: برخی از گروه ها از جمله کومله و دموکرات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن فعال بودند که به تازگی با تحریک یکی از کشورهای عربی و هزینه فراوانی که صورت گرفته است بر علیه جمهوری اسلامی ایران اعلان جنگ کرده اند.

سردار میریان افزود: آنها زمانی اراده می کردند و امنیت شهرهای غربی را از بین می بردند اما امروز هرگاه اراده می کنند به هلاکت می رسند.

وی گفت: رزمندگان اسلام درحال حاضر هر زمان تصمیم بگیرند این گروهک ها را به شکل کامل از بین خواهند برد و این امر را چند بار در درگیری با ضدانقلاب ثابت کردند.

جانشین عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: گروه هایی نیز از جمله پژاک وابسته به پ.ک.ک که در مرزهای غربی حضور دارند و البته از نظر ما منحل شدند و توانی ندارند امروز دست به اقداماتی می زنند و جزو آن دسته از گروه هایی هستند که در سالهای اخیر به جمع ضدانقلاب پیوسته اند.

سردار میریان گفت: در شرق نیز چند گروهک تروریستی از جمله جندالشیطان، فرقان و جیش الظلم که سرکرده آنها ریگی بود و به درک واصل شد حضور دارند.

جانشین عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حتی منافقین که روزی شعارهای ضدامپریالیستی سرمی دادند امروز به طور کامل در اختیار امپریالیسم قرار گرفته اند.
کد مطلب : ۸۶۶۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.