۰

هلاکت زبده‌ترین نیروهای تکفیری توسط سپاه

تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
به گزارش عصر تعادل، معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه در سال جاری تعدادی از زبده‌تری نیروهای سلفی و تکفیری توسط نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسیده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر کوچکترین مشکلی در مرزهای کشور نداریم.

سردار جواد عظیمی‌فر شب گذشته در برنامه سرو قامتان که به مناسبت برگزاری کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد؛ اظهار کرد: در آن سوی مرزهای کشور سلفی‌ها و تکفیری‌ها فعالیت دارند که اشراف کاملی بر تحرکات آن‌ها داریم.

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این بین نیروی قدس سپاه و همچنین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظایفی بر عهده دارند.

عظیمی‌فر تصریح کرد: طی 30 سال گذشته این گروهک‌ها ضربات زیادی از خلا‌های مرزی که وجود داشت وارد کردند که با درایت مقام معظم رهبری و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسؤولیت حفاظت از مرزها به نیروی زمینی سپاه سپرده شد.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیتی که اکنون در کشور ما حاکم است حاصل تلاش نیروی قدس سپاه و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نیروی قدس سپاه با انجام وظیفه مستشاری خود در آن سوی مرزها و نیروی زمینی نیز با انجام وظیفه در مرزهای کشور با قدرت امنیت کشور را تأمین می‌کنند و همین موجب شده اکنون امن‌ترین کشور دنیا محسوب شویم.

عظیمی‌فر با بیان نا امنی‌هایی که در کشورهای مدعی همچون آمریکا و فرانسه و سایر کشورهای اروپایی وجود دارد، افزود: امروز کشورهای منطقه از ترکیه گرفته تا افغانستان و پاکستان و سوریه و عراق در مقابل گروه‌های سلفی و تکفیری آسیب‌پذیر شده‌اند.

وی گفت‌: اما در جمهوری اسلامی به واسطه رشادت نیروهای جان برکف هیچ‌گونه ناامنی نداریم و دیدیم که طی چند روز اخیر تعداد 12 تروریست در کرمانشاه به هلاکت رسیدند.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه در سال 95 تاکنون تعدادی از زبده‌ترین نیروهای سلفی و تکفیری توسط نیروی زمینی سپاه به هلاکت رسیده‌اند، افزود: در حال حاضر کوچکترین مشکلی در مرزهای کشور نداریم.
کد مطلب : ۸۶۷۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.