۰

راه اندازی قطار‌های حرم تا حرم بین ‌قم‌ - مشهد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۱
به گزارش عصرتعادل، ‌به گزارش روابط عمومی شرکت قطارهای فدک، اولین قطارهای پنج ستاره، ویژه‌ مجاوران و مسافران مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) از قم به مشهد و بالعکس با هدف ارائه‌ خدمات ویژه به زائران این شهرهای مقدس راه‌اندازی می‌شود.

قطار فدک اولین قطار با خدمات پنج ستاره در این مسیر است که همه روزه ساعت 16:40 از قم به سمت مشهد حرکت کرده و ساعت مراجعت از مشهد 16:36 است.

این قطارها جمعاً با 16سالن و با ظرفیت کل 640 نفر از روز دوشنبه سوم آبان ماه 1395 در مسیر قم – مشهد و بالعکس به‌صورت همه روزه حرکت خود را آغاز می‌کند.

طبق اعلام فدک به مناسبت افتتاح این قطار تا تاریخ 25/08/95، بلیت این قطار با تخفیف ویژه به قیمت تهران- مشهد به مسافران عرضه می‌شود و در واقع هزینه‌ قم-تهران و بالعکس در این مسیر محاسبه نمی‌شود.

مسافران و زائران ‌برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه‌‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اینترنتی فدک به نشانی www.fadaktrains.ir، با سامانه‌‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های 43624-021 تماس بگیرند.
 
کد مطلب : ۹۰۰۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.