۰

دولت می خواهد فساد را لاپوشانی کند

تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۱
به گزارش عصر تعادل، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در صحن مجلس و ارائه تعریف جدیدی از اختلاس 8 هزار میلیاردی اظهار داشت: ملاک باید قانون باشد و تفسیر اشخاص اعتباری ندارد، از این رو باید دید که نظر قوه قضائیه از اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان چیست و سپس بر اساس آن اظهار نظر حقوقی ارزیابی کرد.

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: دولت برای منافع سیاسی و جناحی خود در آستانه انتخابات سعی دارد چیزی را که مضر جایگاه‌‌اش می‌شود لاپوشانی کند و برای این کار اصطلاحات را تغییر می‌دهد اما حقایق با پاک کردن صورت مسئله از بین نمی‌رود و عوض نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه اختلاس، دزدی و تخلف با عوض کردن اصطلاحات هیچ تغییری نمی‌کند خاطر نشان کرد: دادن وام با این مبلغ کلان به افرادی خاص چه معنایی دارد و با کدام قانون همسو است و چه کسی تشخیص داده که باید فقط به این افراد وام داده شود بنابراین این فساد از مصادیق اختلاس است.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر دامن نزدن به مباحث مربوط به فساد، گفت: این برخورد دوگانه با مسائل است چرا که اگر قرار است اختلاس و خیانت‌ها بزرگ نشود، باید درباره همه دولت‌ها یکسان باشد اما دولت آقای روحانی می‌خواهد این مفاسد را در دولت خود استتار و کتمان اما این موضوعات را درباره دولت قبل به صورت ریز و درشت مطرح کند.

آیت‌الله حیدری با تأکید بر اینکه این رفتار دوگانه دولت برای مردم قابل قبول نیست، گفت: نتیجه دلخواه دولت با این روش به دست نمی‌آید و بهتر است آنها با صداقت و درستی با مردم برخورد کنند.
کد مطلب : ۹۲۳۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.