۰

تصاویر مخفی از خودروی رئیس جمهوری ترامپ

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
به گزارش عصر تعادل، همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، لیموزین‌های مخصوص ریاست جمهوری ایالات‌متحده، پرزیدنتال نامیده می‌شوند و با سطح ایمنی و امنیت فوق‌العاده بالا و پیشرفته‌ای ساخته می‌شوند. هریک از رؤسای جمهور در ایالات‌متحده پرزیدنتال مخصوص به خود را دارند که تا زمان تصدی سمت ریاست جمهوری از آن استفاده می‌کنند؛ اما پس از پایان دورهٔ فعالیت هر رئیس‌جمهور، بنا بر گفته‌هایی، پرزیدنتال او جهت حفظ اسرار ساختش به‌طورکلی نابود می‌شود درحالی‌که برای رئیس‌جمهور جدید، یک پرزیدنتال جدید ساخته می‌شود.
 
 تصاویر جاسوسی از پرزیدنتال مخصوص دونالد ترامپ

حال پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات‌متحده و انتخاب دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه به‌عنوان رئیس‌جمهور آیندهٔ ایالات‌متحده، پرزیدنتال مخصوص او نیز در حال آزمایش دیده شده است. هنگامی‌که ترامپ کار رسمی خود را در سمت رئیس‌جمهور آمریکا در ژانویهٔ 2017 آغاز کند این پرزیدنتال به او تحویل داده خواهد شد. این خودرو جایگزین پرزیدنتال قبلی که Beast نام داشت می‌شود. لیموزینی که در سال 2009 در مراسم تحلیف باراک اوباما معرفی و به او تحویل داده شد. رئیس‌جمهور جدید سوار بر پرزیدنتالی خواهد شد که فوق‌العاده‌تر از همیشه است.
 
تصاویر جاسوسی از پرزیدنتال مخصوص دونالد ترامپ
پرزیدنتال Beast مخصوص دورۀ دوم ریاست جمهوری باراک اوباما که در سال 2009 به کاخ سفید تحویل داده شد

چندین سال است که پرزیدنتال‌ها به‌صورت کاملاً ویژه بر اساس محصولات کادیلاک ساخته می‌شوند. البته این لیموزین‌ها شاسی بسیار تقویت‌شده‌ای دارند. در تصاویر جاسوسی که از پرزیدنتال جدید منتشر شده است مشخص است که قسمت جلویی آن از کادیلاک اسکالید اتخاذ شده است درحالی‌که نشانه‌هایی از مدل کوچک‌تر XT5 نیز در آن دیده می‌شود. بنا بر گزارشات، این لیموزین فوق ایمن وزنی بین 6.8 تا 9 تن دارد که بسیار سنگین است. همچنین تمامی ویژگی‌های ایمنی ممکن که از یک لیموزین ریاست جمهوری انتظار می‌رود در این پرزیدنتال جدید بکار رفته است.
تصاویر جاسوسی از پرزیدنتال مخصوص دونالد ترامپ
پرزیدنتالی که در سال 2005 برای دورۀ اول ریاست جمهوری باراک اوباما به کاخ سفید تحویل داده شد

زرهای سنگین، شیشه‌های ضدگلوله، ویژگی‌های امنیتی الکترونیکی و توانایی مقاومت در برابر نارنجک یا انفجار IED تنها برخی از ارتقائات قابل‌توجه پرزیدنتال دونالد ترامپ نسبت به نمونهٔ قبلی است. در همین حال چیدمان داخلی صندلی‌های این ماشین مثل گذشته به‌صورت 2+3+2 خواهد بود و تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای انجام وظایف ریاست جمهوری در آن تعبیه شده است.
 
 تصاویر جاسوسی از پرزیدنتال مخصوص دونالد ترامپ

پروژهٔ ساخت این خودرو درزمانی نزدیک به دو سال در چهار مرحله صورت گرفته است که شامل توسعهٔ زره، نصب و آزمایش زره، آزمایش امنیت خودرو و به تولید رساندن آن می‌شود. کل هزینهٔ ساخت این لیموزین 15.8 میلیون دلار بوده است که به‌طور کامل توسط دولت به جنرال موتورز پرداخت شده است. آزمایشات این پرزیدنتال تا پایان امسال ادامه خواهد یافت و نهایتاً برای اولین بار در تاریخ 20 ژانویهٔ 2017 (اول بهمن‌ماه) یعنی زمانی که دونالد ترامپ فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند، معرفی و به وی تحویل داده خواهد شد.
 
 تصاویر جاسوسی از پرزیدنتال مخصوص دونالد ترامپ
کد مطلب : ۹۳۹۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.