۰

کارگردان «ابد و یک روز»: امسال قطعا فیلم می‌سازم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸
به گزارش عصر تعادل، سعید روستایی که فیلم اولش «ابد و یک‌روز» توانست جوایز مهم سال سینمای ایران را به دست آورد، اعلام کرد که امسال فیلم بعدی‌اش را کلید می‌زند. او به تازگی در اینستاگرامش اعلام کرده چند ساعتی به سوالات هوادارانش پاسخ خواهد داد که نتیجه آن دو خبر درباره فیلم بعدی‌اش و زمان عرضه نسخه ویدیویی «ابد و یک‌روز» در شبکه نمایش خانگی بوده است.
 
کارگردان «ابد و یک روز»: امسال قطعا فیلم می‌سازم

سعید روستایی روز گذشته در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اگر سوالی از من و فیلمم داشتید و دارید که تا الان نتونستم جواب بدم می‌تونم این‌جا تا چند ساعت در خدمتتون باشم.»

مخاطبان روستایی تا کنون بیش از 1200 کامنت پای این پست او گذاشته‌اند و سوالات مختلفی درباره فیلم «ابد و یک‌روز» بازیگران آن و به خصوص فیلم‌نامه این اثر پرسیده‌اند. عده‌ای هم از روستایی خواسته‌اند راه و روش موفقیت را بگوید، برخی نیز از استعدادشان برای بازیگری گفته‌اند و از این کارگردان پرسیده‌اند با افراد شناخته‌نشده نیز کار می‌کند یا فراخوانی برای بازیگری خواهد داد؟ که روستایی در یکی از پاسخ‌هایش به این نوع سوالات نوشته: «اگر قرار باشد تست بگیریم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

اما در میان همه حرف‌های رد و بدل شده میان این کارگردان و مردم دو خبر نیز داده شده است، اول این‌که روستایی اعلام کرده در تدارک ساخت فیلم جدیدش پیش از پایان سال است و در یکی از پاسخ‌هایش در این‌باره نوشته: «بعد از اتمام فیلم‌نامه قطعا امسال فیلم می‌سازم.» البته او توضیح بیشتری درباره داستان فیلم یا گروهی که احتمالا با او کار خواهند کرد نداده است.

یکی از پرتکرارترین سوالات مردم از سعید روستایی درباره آمدن فیلم «ابد و یک‌روز» به شبکه نمایش خانگی است و آن‌طور که روستایی چندباری در این‌مورد پاسخ داده باید تا دو ماه دیگر منتظر توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی ماند که با این حساب به نظر می‌رسد قرار نیست اتفاق تازه‌ای درباره اکران جهانی این فیلم بیافتد و تا دو ماه آینده با آمدن دی‌وی‌دی‌های «ابد و یک‌روز» پرونده این فیلم بسته می‌شود.
کد مطلب : ۹۴۱۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.