۰

برنامه سفر روحانی به استان البرز

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸
به گزارش عصر تعادل، استاندار البرز با اعلام سفر ریاست جمهوری به این استان، برنامه‌های این سفر را تشریح کرد و گفت: کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه بیست و ششم آبان ماه به البرز سفر می‌کنند.
 
سیدحمیدطهائی اقدامات انجام‌شده برای میزبانی از سفر ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: ابعاد مختلفی از توانمندی‌ها و نیازهای استان پیش از آغاز این سفر به رئیس‌جمهور ارائه‌شده است و با ۹۰ درصد از وزرا در نهاد ریاست جمهوری ملاقات داشته و دغدغه‌ها و مسائل البرز را در میان گذاشته‌ایم.

سفر هیئت دولت سقف اعتباری مشخصی دارد

وی بابیان اینکه سفرهای هیئت دولت عموماً سقف اعتباری و تصمیم‌گیری مشخصی دارند و محدودیت در پروژه‌ها وجود دارد، افزود: یکی از شاخص‌ها و ملاک‌ها در انتخاب پروژه‌ها زمان بدی اتمام طرح‌هاست که نباید بیش از ۳ سال به طول بینجامد و همین امر نیز روند انتخاب پروژه‌ها را گزیده‌تر می‌سازد.

طهائی با اشاره به اینکه پیشنهادها استان در حوزه‌های متعدد عمرانی، تولیدی و اقتصادی ارائه‌شده است، گفت: هفته گذشته نیز به همین منظور با وزرا دیدار داشته و پیشنهادها خود را واضح مطرح کرده‌ایم.

سامانه ۱۱۱ پل ارتباطی مردم و مسئولان در سفر ریاست جمهوری

استاندار البرز در ادامه روند استقبال از ریاست جمهوری و برنامه‌های سفر را مورداشاره قرارداد و با اعلام مسیر حرکت کاروان دولت یازدهم در استان بیان کرد: حرکت کاروان تدبیر و امید در البرز ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه از مسیر خیابان شهید بهشتی، قبل از میدان سپاه در محل ورزشگاه مخابرات انجام خواهد شد و مراسم استقبال مردمی و دیدار ریاست جمهوری با مردم نیز در همین محل است.

وی در ادامه روند ارائه درخواست‌های مردمی در مراسم دیدار با دکتر روحانی را مورداشاره قرارداد و بیان کرد: رسم بر این است که در سفرها مردم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند، به ابتکار دولت تدبیر و امید، سامانه ۱۱۱ پل ارتباطی شده است که مردم می‌توانند دغدغه‌های خود را از این طریق با ریاست محترم جمهوری درمیان بگذارند.

تشریح برنامه‌های سفر کاروان تدبیر و امید

طهائی اضافه کرد:  یک هزار و ۴۰۰ نفر به همین منظور در سامانه سامد  مستقر هستند که کد رهگیری در اختیار ثبت‌نام‌شدگان قرار خواهند داد و بدین طریق امکان پیگیری درخواست‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهرستان‌ها نیز میزبان یکی از وزرا یا معاونان ریاست محترم جمهور خواهند بود، افزود: شرکت در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها و کلنگ زنی و آغاز عملیات از برنامه‌های وزرا بشمار می‌رود.

استاندار البرز بابیان اینکه به تصمیم ریاست جمهوری بخشی از پروژه‌ها به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیدار با علما، نخبگان، فعالان اقتصادی، نشست خبری با اصحاب رسانه و شرکت در شورای اداری ازجمله برخی برنامه‌های هیئت دولت در استان البرز  است و در پایان سفر نیز ریاست جمهوری در نشست خبری مجموع تصمیمات اتخاذشده را رسانه‌ای خواهند کرد.
کد مطلب : ۹۴۴۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.