۰

شورای عالی ایمنی حمل ونقل کشور تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۶
به گزارش عصر تعادل،صدیف بدری در گفت‌وگویی گفت: پس از تصویب کلیات لایحه مذکور کمیته متشکل از وزارت خانه های کشور، راه و شهرسازی و کمیسیون عمران نحوه تشکیل شورای عالی ایمنی حمل و  نقل کشور را بررسی و لایحه سه ماده ای را به تصویب رساندند. در جلسه امروز نیز جزئیات این لایحه با اصلاحاتی به تصویب کمیسیون رسید.
نماینده مردم اردبیل افزود: شرح وظایف این شورا مشتمل بر سیاستگذاری عالی در حوزه حمل و نقل، ارتقای ایمنی و کاهش توانایی حمل و نقل، ایجاد هماهنگی موثر بین دستگاه های زیربط و هماهنگ کننده اقدامات لازم برای ارتقای حمل و نقل ریلی، هوایی و دریایی است.
بدری همچنین از تصویب چند ماده از لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان کمیسیون فرعی سخن گفت و افزود: چهار ماده از لایحه فوق را بررسی و تصویب کردیم و به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادیم. دولت در این قانون بازنگری‌هایی با توجه به فرمایشات و دغدغه های مقام معظم رهبری ، سیاست گذاری های روز و اقتصاد مقاومتی انجام داده است که کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون اصلی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.
کد مطلب : ۹۴۵۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.