۰

اظهارنظر تام هنکس درباره انتخابات آمریکا

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲
به گزارش عصر تعادل، تام هنکس از سخنرانی تقدیمیه خود در دپارتمان موزه هنرهای مدرن در سه شنبه شب استفاده کرد تا یک مونولوگ تام هنکسی را درباره حس ناامیدی بوجود آمده در صنعت سرگرمی سازی در نتیجه انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور ارائه کند. او هیچ وقت ترامپ را با نام او مورد خطاب قرار نداد اما منظور او از صحبت هایش کاملا واضح است.
 
حالمان خوب خواهد بود

"حال همه ما خوب خواهد بود. آمریکا در موقعیت های بدتری از آنچه اکنون در آن هستیم بوده است. من در طول عمر خودم خیابان ها را زیر هرج و مرج دیدم، نسل های مختلف در حال جنگ با چنگ و دندان بودند و هر میز شامی پتانسیل این را داشت که به مرسم مشت زنی تبدیل شود."

هنکس ادامه داد: "ما در جایی بودیم که به رهبران خود نگاه کردیم و پرسیدیم چه غلطی دارند می کنند. ما لحظاتی را با سازمان ها و سیاستمدارها و سناتورها و شهردارها داشتیم که از خودمان پرسیدیم آیا دارند به ما دروغ می گویند یا واقعا به این حرف اعتقاد دارند؟"

"حال ما خوب خواهد بود چون ما مدام به دنیا خواهیم گفت که هستیم. ما مدام خود را به عنوان آمریکایی ها تعریف می کنیم. ما بزرگترین کشور در تمام جهان را داریم. ما با سرعت کمی حرکت می کنیم. ما بزرگترین کشور دنیا را داریم چون همیشه به سمت یک اتحاد کامل تر حرکت می کنیم."

اظهار نظرات هنکس در ادامه با حضور گروهی از دوستان و همکاران او که هر یک در صحبتی کوتاه به تحسین از این بازیگر دو اسکاری پرداختند تکمیل شد.
کد مطلب : ۹۵۰۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.