۰

شکار خودرو سئات آتکا کوپرا در خیابان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۸
به گزارش عصر تعادل، نسخه‌ی اسپورت تر و سطح بالای سئات آتکا در جاده‌های عمومی و در فرم کاملاً آماده‌ی تولید رؤیت شد.
 
 شکار سئات آتکا کوپرا بدون هیچ پوشش استتار

برنامه‌ی سئات برای عرضه‌ی نسخه‌ی کوپرای شاسی‌بلند جدید خود خیلی مخفی نبوده و قبلاً چندین خبر و تصویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است.
 
 شکار سئات آتکا کوپرا بدون هیچ پوشش استتار

آتکا کوپرای موردبحث احتمالاً از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربو با قدرت 300 اسب بخار که در لئون کوپرا استفاده شده سود خواهد برد. انتظار می‌رود آتکا کوپرا با این پیشرانه ظرف مدت حدود 6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.
 
 شکار سئات آتکا کوپرا بدون هیچ پوشش استتار

خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید دارای رنگ خاکستری مات بوده و ارتفاع بدنه از سطح زمین به عنوان مشخصه‌ی خاص مدل کوپرا کاهش یافته است. همچنین سپرهای جلو و عقب متفاوت به همراه ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، دیفیوزر عقب و خروجی‌های چهارگانه‌ی اگزوز نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری آتکا کوپرا هستند. رینگ‌های بزرگ‌تر به همراه لاستیک‌های چسبنده‌تر که پشت آن‌ها ترمزهای بزرگ‌تر برمبو پنهان شده بکار رفته‌اند.
 
 شکار سئات آتکا کوپرا بدون هیچ پوشش استتار

انتظار می‌رود کابین خودرو نیز جزئیات اسپورت تر از قبیل صندلی‌های پاکتی و اسپورت، دوخت‌های قرمز و غربیلک فرمان با تریمی خاص را دریافت کند.

از آنجایی که این خودرو بدون هیچ‌گونه پوشش خاصی در جاده‌های عمومی ظاهر شده احتمالاً سئات برای معرفی آن در هفته‌های پیش رو آماده می‌شود. در هر حال باید منتظر ماند و دید که دست‌پخت سئات چه از آب درمی‌آید.
کد مطلب : ۹۶۲۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.