۰

​در سرما کارتن خواب دیدید، به این شماره زنگ بزنید

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
به گزارش عصر تعادل، سرماى هوا و بارش برف همواره براى عموم مردم از لذت هاى زمستانى محسوب مى شود، اما در اين ميان هستند گروه هايى كه سرماى ناگهانى هوا موجب نگرانى و دردسرشان مى شود؛ كسانى كه سرپناهى ندارند تا شب هاى زمستانى شان را در گرماى آن به صبح برسانند.
 
سال ها پيش بارش سرمای هوا و بارش برف موجب مرگ برخى از افراد بی سرپناه و کارتن خواب بود، اما امروز به يارى خداوند و به همت شهردارى تهران ديگر شاهد اين اتفاقات ناگوار نيستيم.

در همین رابطه رضا قديمى ضمن اعلام آمادگی نسبت به ساماندهی افراد کارتن خواب در شب های سرد زمستان می گوید: براى حمايت از آسايش افرادى كه شب هايشان در كوچه ها و خيابان هاى شهر به صبح مى رسد، آمادگی کامل داریم و مددسراهای تهران امکان خدمات رسانی دارند.

وی ادامه می دهد: شهروندان نيز در صورت رويارويى با مواردى از اين دست، با شماره ى ١٣٧ تماس بگيرند تا مراتب انتقال اين افراد به مددسراهای تهران طى شود.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی پیشتر در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت از افزایش  20 درصدی مراجعان به مددسراها همزمان با ورود موج اول سرما در پایتخت خبر داد و بر شبانه روزی شدن فعالیت مددسراها تا پایان زمستان تاکید کرد.
کد مطلب : ۹۶۲۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.