۰

رفع مشکلات آب، برق و گاز بابل

تاریخ انتشار
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۷
به گزارش عصرتعادل،محمد تقی عباسپور در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت این شهرستان بعد از بارش برف سنگین با اشاره به رفع بخش اعظمی از مشکلات اظهار کرد: بارش برف سنگین و برودت شدید و بی سابقه در مازندران به خصوص در بابل مشکلات زیادی را از نظر قطعی برق، آب و گاز و مسدود شدن جاده پیش آورد.
وی با اشاره به رفع مشکل برق توسط نیروهای اداره برق شهرستان، افزود:  هر جا که قطعی وجود داشت نیروهای اداره برق  توانستند مشکل را رفع  و سیم ها را ترمیم کنند،  تنها در چند روستای محدود با جمعیت کم در مناطق بالادست و جنگلی به دلیل مسدود بودن راه هنوز مشکل برق برطرف نشده است که البته بخش عمده رفع شده و یکی دو نقطه باقی مانده است که نیروهای اداره برق مشغول برطرف کردن آن هستند.
فرماندار بابل، جدی ترین مشکل این شهرستان را قطع گاز عنوان کرد و گفت:  از دو روز قبل با برودت هوا و افزایش مصرف گاز در این شهرستان افت شدید گاز و بعد از آن قطعی گاز روی داد  که بعد ازظهر چهارم آذرماه با افزایش فشار،  اتصالات برقرار شد و مشکل گاز خانگی رفع  شد اما  از بعد از ظهر دیروز از  ساعت  سه به بعد مجدد دچار مشکل شدیم که  از ساعت 12 شب با افزایش فشار گاز بخش زیادی از مشکل رفع  شد. بخشی که باقی مانده بود، امروز نیروهای امدادی اداره گاز مشغول هستند تا گاز همه مشترکین وصل شود.
عباسپور تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکل جدی بابت گاز خانگی وجود ندارد و به طور تقریبی همه مسائل برطرف شده است.
وی، مشکل راه را در بالادست اصلی ترین مشکل عنوان کرد و یادآور شد: تا دیروز در بندپی شرقی هم مشکل داشتیم که با کمک گریدر و لودور اداره راه و شهرداری برف روبی صورت گرفت و در مناطق بالادست نیز  تا حد زیادی مسیرهای اصلی باز شده و تنها راه های فرعی مانده است که نیروهای راهداری مشغول هستند.
این مسئول با اشاره به اینکه یک دستگاه گریدر از استانداری برای این شهرستان فرستاده شده است، خاطر نشان کرد:  مناطق پایین دست از دیروز باز شد و در مناطق  بالادست و جاده های فرعی نیز نیروهای راهداری به طور جدی مشغول هستند که تا فردا به طور کامل بازگشایی می شود.
عباسپور خاطر نشان کرد:  نیروهایی برای بازگشایی مسیری در بندپی شرقی بالاتر از فیروزجاه در منطقه گلیرون و تته فرستاده شده است تا برای نجات دامداران اقدام شود.
وی در مورد قطعی آب گفت: قطعی آب تنها به  دلیل قطعی برق آمل برای چهار حلقه چاه از دیروز صبح روی داد و چهار حلقه دیگر هم مربوط به حوزه آمل قطع شد که در مجموع 8 حلقه مشکل دار شد. اگر تا امروز ادامه پیدا می کرد ذخیره آبی ما تمام می شد و دچار مشکل می شدیم که خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته مشکل برق چهار حلقه چاه حل شد و در حال حاضر از نظر آب مشکل جدی نداریم.
فرماندار بابل با ابراز نگرانی از وضعیت باغ مرکبات این شهرستان، اظهار کرد: آنچه در حال حاضر با توجه به رفع شدن مشکل گاز، مشکل جدی ما است خسارت های محصولات باغی کشاورزان و درختان است.  سطح وسیعی از درختان شکسته و نابود شده است که برای اینها باید اقدامات فوری صورت گیرد.
عباسپور در پایان گفت: امید است با تصمیمات و نگاه وی‍ژه هیات دولت نهایت مساعدت به باغداران صورت گیرد تا بخشی از خسارت های کشاورزان تامین شود.
کد مطلب : ۹۶۶۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.