۰

انتشار اندروید 7 برای HTC 10

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
به گزارشعصر تعادل، شرکت اچ تی سی اعلام کرد انتشار اندروید نوقا را برای مدل آنلاک گوشی‌ اچ تی سی 10 در سراسر جهان آغاز کرده است.
 
 انتشار اندروید 7 برای HTC 10 آغاز شد

همانطور که انتظار می‌رفت اچ‌تی‌سی انتشار نسخه 7 اندروید برای پرچمدار خود، HTC 10، را آغاز کرد. این خبر را Mo Versi، معاون مدیریت محصولات شرکت اچ‌تی‌سی، در توییتر خود اعلام کرد و گفت دارندگان نسخه آنلاک HTC 10 هم‌زمان با روز Thanksgiving جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد.
 
 انتشار اندروید 7 برای HTC 10 آغاز شد

از آنجا که در این توییت اشاره‌ای به کشور و منطقه خاصی نشده است انتظار داریم کاربران نسخه آنلاک HTC 10 در سراسر جهان به زودی اندروید نوقا را روی گوشی‌های خود دریافت کنند، هرچند که این به‌روزرسانی ممکن است در چند فاز انجام شود. بنابراین کاربران کشورهای مختلف با اختلاف زمانی چند روزه پیام دریافت آن را روی دستگاه خود مشاهده می‌کنند.

اگر شما هم از HTC 10 استفاده می‌کنید به بخش تنظیمات دستگاه بروید. وارد About شوید و در بخش Software update گزینه Check Now را انتخاب کنید. درصورتی که آپدیت اندروید 7 به گوشی شما رسیده باشد، می‌توانید با انتخاب گزینه Download آن را دریافت و نصب نمایید.
کد مطلب : ۹۶۹۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.