۰

​جدیدترین مجوزهای سینمایی که صادر شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۴
به گزارش عصر تعادل، شورای صدور پروانه ساخت با پنج فیلمنامه در جلسه 6 آذر موافقت کرد و همچنین دو فیلم هم مجوز نمایش گرفتند.

فیلم‌نامه‌های" ضد قهرمان" به تهیه‌کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی رضا کریمی در ژانر اجتماعی ،"سربازان گهواره" به تهیه‌کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی مجتبی فرآورده  در ژانر انقلاب ، "دایان" به تهیه‌کنندگی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ، کارگردانی  و نویسندگی بهروز نورانی‌پور در ژانر اجتماعی،" هت تریک" به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی ،کارگردانی و نویسندگی رامتین لوافی در ژانر اجتماعی و"قطار آن شب" به تهیه‌کنندگی بهروز رشاد ،کارگردانی حمید رضا قطبی و نویسندگی بهروز رشاد در ژانر کودک و نوجوان موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برای 2 فیلم مجوز نمایش صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی،شورای پروانه نمایش در جلسه 3 آذر که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی برگزار شد،مجوز نمایش دو فیلم: " دو لکه ابر" به تهیه‌کنندگی مجید عباسی و کارگردانی  و نویسندگی  مهرشاد کارخانی در ژانر اجتماعی و "سهم من از زندگی" به تهیه‌کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی حجت الله سیفی در ژانر نوجوان صادر شد.
کد مطلب : ۹۸۶۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.