۰

تصاویر جاسوسی شورولت کوروت ZR-1 مدل 2018

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
به گزارش عصر تعادل، شورولت کوروت ZR-۱ مدل ۲۰۱۸ دارد می‌آید، و با توجه به این تصاویر جاسوسی جدید بزرگ‌ترین، وحشی‌ترین و تهاجمی‌ترین خودروی جاده‌ای که شورولت تاکنون ساخته است تقریباً آمادهٔ ورود به جاده‌هاست. اکنون چند ماهی است که تصاویر جاسوسی مختلفی را از این خودرو می‌بینیم و هرچقدر که زمان می‌گذرد با جزئیات بیشتر و بیشتری در مورد آن آشنا می‌شویم. این تصاویر جدید، بهترین دید ما بر این خودرو را به ارمغان آورده است.
 
 تصاویر جاسوسی شورولت کوروت ZR-۱ مدل ۲۰۱۸

تمامی مدل‌های این خودرو را که تاکنون دیده‌ایم پوشش سنگین کاورهای مخصوص خودروهای تستی را روی خود داشته‌اند. این مورد در این نمونه آخری نیز وجود دارد، ولی به‌جای کاورهای شل و ول این بار به‌گونه‌ای خودروی پوشیده شده است که می‌توان بیشتر طراحی بدنه آن را دید. برای نخستین بار، ما می‌توانیم نگاهی دقیق به کاپوت و قسمت جلوی از نو طراحی شده این خودرو داشته باشیم که با یک اسپلیتر بزرگ تکمیل شده است. کمپانی شورولت، که با خودروهای مسابقه‌ای شگفت‌انگیز اصلاً غریبه نیست، به نظر می‌رسد سخت در تلاش است تا جای خالی دوج وایپر ACR را پر کند.
 
 تصاویر جاسوسی شورولت کوروت ZR-۱ مدل ۲۰۱۸
 
 تصاویر جاسوسی شورولت کوروت ZR-۱ مدل ۲۰۱۸

موتور بزرگ خودرو به احتمال زیاد مجهز به سوپرشارژری بزرگ‌تر از ۱.۷ لیتری که هم‌اکنون در Z۰۶ دیده می‌شود را زیر خود پنهان کرده است. به یاد داشته باشید، آخرین نسل ZR۱ به یک سوپر شارژر ۲.۳ لیتری مجهز بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که موتور این خودرو بیش از ۷۰۰ اسب بخار نیرو خواهد داشت و به کمک دریچه‌های هوای بزرگ روی سپر جلو نفس خواهد کشید.
 
 تصاویر جاسوسی شورولت کوروت ZR-۱ مدل ۲۰۱۸

در این تصاویر دیده می‌شود که چندین نمونه از این خودرو در یک صف قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد شورولت در حال تست و آزمایش چند پکیج آئرودینامیکی برای این خودرو است. بنابراین انتظار چیزی شبیه به پکیج پرفورمنس Z۰۷ در ZR۱ جدید را می‌توانیم داشته باشیم. کار طراحی و توسعه این خودروی جدید به نظر می‌رسد تمام شده است، بنابراین آماده شوید تا نسخه نهایی این خودرو را هم‌زمان با آغاز نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکای شمالی در دیترویت که ماه ژانویه قرار است برگزار شود ملاقات کنید.
 
 تصاویر جاسوسی شورولت کوروت ZR-۱ مدل ۲۰۱۸
کد مطلب : ۹۹۲۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.