۰

سوپر ماریو ران؛ 70 میلیون دلار درآمد در ماه اول

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶
به گزارش عصر تعادل، هیجان برای از راه رسیدن بازی سوپر ماریو ران به اوج خود رسیده است. حمله‌ی نینتندو به بازی‌های موبایل که مدت‌ها منتظر آن بوده‌ایم حدود یک هفته‌ی دیگر با انتشار رسمی بازی سوپر ماریو ران آغاز خواهد شد و پیش‌بینی‌ها برای درآمد ماه اول آن بسیار بالا است.
 
 سوپر ماریو ران؛ ۷۰ میلیون دلار درآمد در ماه اول
 
 
«سنسور تاور» که در زمینه‌ی بازاریابی پلتفرم‌های موبایل فعالیت می‌کند، با توجه به این که بیش از ۲۰ میلیون نفر برای باخبر شدن از انتشار سوپر ماریو ران ثبت‌نام کرده‌اند، پیش‌بینی می‌کند که این بازی در اولین ماه انتشار چیزی بالغ بر ۷۰ میلیون دلار (۵۰ میلیون دلار خالص) درآمد برای نینتدو به همراه خواهد آورد.
 
البته این مبلغ با توجه به عملکرد بازی‌های دیگری که در ماه اول حتی تا ۱۴۳ میلیون دلار درآمد داشته‌اند چندان خیره‌کننده نیست، ولی در هر حال نسبتا قابل توجه است.

سنسور تاور همچنین پیش‌بینی می‌کند که سوپر ماریو ران در اولین ماه رکوردی تاریخی از نظر تعداد دانلود ثبت خواهد کرد. نینتندو ثبت این رکورد احتمالی را مدیون همکاری قوی اپل در اپ استور و پوشش گسترده‌ی رسانه‌ها خواهد بود. سوپر ماریو در دو نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه‌ی رایگان دمو و یک نسخه‌ی پولی به قیمت ۹.۹۹ دلار. البته این بازی هیچ گونه خرید درون برنامه‌ای نخواهد داشت که در بازار حال حاضر بازی‌های موبایل بسیار دلچسب است.

پیش‌بینی سنسور تاور تعداد زیادی از فاکتورهایی را که پیش از انتشار بازی نقش داشته‌اند در نظر گرفته است. فاکتورهایی نظیر تعداد افرادی که برای دریافت اعلان انتشار ثبت‌نام کرده‌اند و میزان تبلیغاتی که برای این بازی انجام شده است. در نهایت بر اساس این پیش‌بینی موفقیت مالی سوپر ماریو ران تا حد زیادی بستگی به کیفیت نسخه‌ی رایگان آن خواهد داشت.
کد مطلب : ۹۹۷۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.