۰

رندری از شاسی‌بلند آینده فارادی فیوچر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
به گزارش عصر تعادل، پیش از این تصاویری مختلف از شاسی‌بلندی کاملاً الکتریکی با پوشش‌های فراوان منتشر شده است؛ اما شاسی‌بلند الکتریکی فارادی فیوچر از نظر طراحی یک خودروی مرسوم نخواهد بود چراکه طراحی این شرکت خط سقفی شیب‌دار و کوپه مانند به همراه کاپوت نسبتاً کوتاه را در نظر گرفته‌اند.تنها این دو موضوع نیست زیرا تصاویر تیزر اخیر شرکت چراغ‌های جلو/عقب LED را به همراه طراحی جالب‌توجه نشان می‌دهد. طراحی این خودرو بیش از آنکه مناسب یک خودروی تولیدی باشد با یک خودروی مفهومی همخوانی بیشتری نشان می‌دهد.
 
 رندری از شاسی‌بلند آینده فارادی فیوچر

رندری که ملاحظه می‌کنید ایده‌ای واضح از آن چیزی است که انتظار دیدنش را داریم. این رندر یادآور واگن‌های بلندقد با ارتفاع بیشتر از سطح زمین است. با وجود تصاویر جاسوسی و تیزرهای متعدد در حقیقت فارادی فیوچر حساسیت و جذابیت بیشتری را برای شاسی‌بلند الکتریکی خود ایجاد کرده است.
 
 رندری از شاسی‌بلند آینده فارادی فیوچر

در رابطه با این تیزرها باید گفت که چند روز پیش فارادی فیوچر نمای جلو خودرو را نمایش داد و البته دیروز نیز کلیپ بسیار کوتاهی از پروتوتایپ این شرکت که دارای پوشش‌های زیاد برای تست بود منتشر گردید. زمانی که پرده‌ها کنار رود و شاسی‌بلند فارادی فیوچر رونمایی شود باید رقبایی چون تسلا مدل X و آئودی E ترون را در برابر خود ببیند.
 
 رندری از شاسی‌بلند آینده فارادی فیوچر

شرکت جزئیات فنی این خودرو را منتشر نکرده اما شایعات بیان می‌دارند که محدوده‌ی حرکتی بیش از 482 کیلومتر به لطف مجموعه باتری بزرگ 92 کیلووات ساعتی محتمل خواهد بود. همانند مدل‌های دیگر، این شاسی‌بلند بی‌نام از معماری متغیر استفاده خواهد کرد و با سیستم چهارچرخ محرک و تکنولوژی‌های رانندگی خودکار عرضه خواهد شد.
 
 رندری از شاسی‌بلند آینده فارادی فیوچر

این خودرو در سوم ژانویه‌ی 2017 رونمایی خواهد شد. در تیزرها شاسی‌بلندی با آلایندگی صفر نشان داده شده که بجای آینه‌های جانبی از دوربین‌ها سود برده است بنابراین خودروی نمایش داده شده به‌طور کامل تولیدی نبوده و تنها در کشور ژاپن استفاده از دوربین‌ها بجای آینه‌های جانبی مجهز است.
کد مطلب : ۹۹۸۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.