۰

تجلیلی دیگر برای ایزابل هوپر

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱
به گزارش عصر تعادل، جشنواره فیلم سانتا باربارا با اهدای جایزه خود به ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی، از هنر بازیگری وی قدردانی می‌کند.
 
تجلیلی دیگر برای ایزابل هوپر 
 
 
به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر ۶۳ ساله فرانسوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران تاریخ و برای میراث غیرقابل رقابت وی در عرصه بازیگری، با دریافت جایزه مونته سیتوی جشنواره فیلم سانتا باربارا تجلیل می‌شود.
 
 
راجر دارلینگ مدیر این جشنواره با صدور بیانیه‌ای به این مناسبت از ایزابل هوپر به عنوان یکی از بازیگران برجسته سینمای فرانسه در ۴۰ سال اخیر یاد کرد و وی را به عنوان برنده جایزه مونته‌سیتوی این جشنواره در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد.
 
 
این بازیگر که با فیلم «او» به عنوان نماینده سینمای فرانسه در بخش اسکار خارجی زبان حضور دارد، یکی از احتمال‌های دریافت جایزه اسکار در بخش بازیگر زن نیز محسوب می‌شود.
 
 
این بازیگر به تازگی به عنوان برنده جایزه گاتام انتخاب شده و نامزدی جایزه منتخب حلقه منتقدان آمریکا را نیز کسب کرده است.
 
 
جشنواره بین‌المللی فیلم سانتاباربارا که از ۱ تا ۱۱ فوریه برگزار می‌شود امسال در سی‌ودومین دوره برگزاری خود در روز ۸ فوریه در مراسمی این جایزه را به هوپر اهدا خواهد کرد.
 
 
مدیر این جشنواره در بیانیه افزود: هر فیلمی که خانم هوپر در آن بازی کرده باشد بدون شک ارزش تماشا کردن دارد؛ او به هر اثری که در آن بازی می‌کند و به سینما اعتبار می‌بخشد.
 
 
جایزه مونته سیدو از سال ۲۰۰۵ هر سال اهدا شده و تاکنون به شماری از بازیگران نقش‌های کلاسیک و مدرن تعلق گرفته است. سیلوستر استالونه، اوپرا وینفری، دانیل دی‌لوییس، جفری راش، جولین مور،کیت وینسلت، خاویر باردم، نائومی واتس، آنت بنینگ و جینفر آنیستون از جمله دریافت کنندگان این جایزه هستند.
پیش از این اعلام شده بود در جشنواره امسال سانتاباربارا وارن بیتی برای فیلم «قوانین صدق نمی‌کنند» با دریافت جایزه کرک داگلاس برای درخشش در فیلم، مورد تجلیل قرار می‌گیرد. دنزل واشنگتن نیز برای فیلم «فنس‌ها» جایزه استاد مدرن را می‌گیرد و رایان گاسلینگ و اما استون نیز برای «لالالند» با دریافت جایزه اجراهای فوق‌العاده سال تجلیل می‌شوند.
 
ایرون تیلور-جانسون برای «جانوران شب زی»، دو پاتل برای «شیر»، جنل مونی برای «اشکال پنهان» و «مهتاب»، ماهرشالا علی برای «مهتاب»، نائومی هریس برای «مهتاب»، روث نگا برای «دوست داشتن»، سیمون هلبرگ برای «فلورانس فاستر جنکینز» و استفن مک کینلی هندرسون برای «فنس‌ها» جایزه هنرمند (ویرتوسو) را دریافت خواهند کرد.
 
اسامی دریافت کنندگان جوایز دیگر در روزهای آتی اعلام خواهد شد.
کد مطلب : ۹۹۸۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.