اریکسن و دمبله به یووه نمی‌رود

تلاش بیهوده «بانوی قاتل» برای ربودن «پسران سپید لندن»

29 آبان 1397 ساعت 13:22

تیم  یوونتوس به شدت دنبال جذب دمبله و اریکسون از تاتنهام است اما لندنی‌ها قصد ندارند به بیانکونری‌ها چراغ سبز نشان دهند.


عصر تعادل – یاسر سماوات: یوونتوس پس از جذب کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، برنده بزرگ قاره سبز در نقل و انتقالات پیش‌فصل شناخته شد. آن‌ها شاه ماهی فصل نقل و انتقلات تابستانی را به تور انداختند اما انگار اشتهای بانوی پیر، سیری ناپذیر است!
 
یووه‌ای‌ها که در پایان هفته دوازدهم مقتدرانه بر صدر جدول سری آ تکیه زده‌اند از 36 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز را از دست داده‌اند و با 34 امتیاز پیشاهنگ لیگ سرزمین چکمه‌پوشانند. این اقتدار به دلیل حضور ستاره‌هایی مانند بونوچی، پیانیچ، کیه‌لینی، امره جان، دیبالا و رونالدوست. حتی خداحافظی جان لوییجی بوفون هم نتوانست ذره‌ای از ابهت بانوی پیر بکاهد. با وجود این، تیم محبوب تورین همچنان دنبال جذب ستاره‌هاست. به نظر می‌رسد  آن‌ها سیاستی مشابه رئال مادرید در پیش گرفته‌اند. رئالی که بازیکنان بزرگی مانند گرت بیل و لوکا مودریچ را از تاتنهام و لندن به مادرید کشاند.
 
آرزوهای بزرگ
با استناد به این چشم‌انداز تورینی‌ها، ماسیملیانو آلگری، سرمربی یووه به تازگی نام موسی دمبله و کریستین اریکسن را هم در فهرست خریدهای زمستانی بیانکونری‌‌ها قرار داده است. او به جذب این دو ستاره برای تقویت خط میانی تیمش بسیار امیدوار است اما به نظر این خوش‌خیالی‌های آلگری آرزوهایی محال به نظر می‌رسند.
 
اریکسن که تا پایان سال 2019 با تات قرارداد دارد، از  هم‌اکنون در تکاپوی تمدید قرارداد با این تیم است. او که به تازگی پدر هم شده  از زندگی در لندن بسیار شادمان است و حالا حالاها قصد ندارد شهرمه‌‎آلود را ترک کند. اریکسن یکی از ستون‌های اصلی تاتنهام و مغز متفکر این تیم است. بازیکنی که مربی باهوشی مثل مائوریسیو پوچتینو هرگز به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادنش نیست. وابستگی تاتنهام به این بازیکن تا حدی است که در زمان مصدومیت چند هفته‌ای کریستین، پوچ بارها شاهد ناکامی شاگردانش بود. زمانی که اریکسن با برطرف شدن آسیب‌دیدگی‌اش به تیم برگشت، ناگهان همه چیز برای تات تغییر کرد. این تیم که تنها یک امتیاز در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اندوخته و در سراشیبی سقوط قرار داشت، با درخشش هری کین در پسین ثانیه‌های بازی برابر پی اس وی آیندهوون سه امتیاز با ارزش کسب کرد تا با امید بستن به مثلث کین، اریکسن و دله علی در گروه مرگ  و کنار بارسلونا و اینتر همچنان زنده بماند. به این ترتیب یووه باید قید این هافبک دانمارکی را بزند.
 
موسی دمبله هم هرچند اوضاع متفاوتی دارد و او مدت‌هاست به نیمکت تیم لندنی چسبیده اما پوچ خیلی خوب می‌داند این بازیکن تخریبی بلژیکی، کی و کجا به کار تیمش می‌آید. دمبله اتفاقا در فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر یووه نمایش چشم‌نوازی داشت و شاید همین موضوع باعث شد آلگری انگشت اشاره‌اش را به سمت او بگیرد. این میان اما آلگری و یوونتوس از یک نکته بزرگ غافل مانده‌اند. تاتنهام با توجه به ساخت ورزشگاه جدیدش، در فصل نقل و انتقالات هیچ بازیکنی را نخرید. البته از سوی دیگر پسران سپید لندن هیچ بازیکنی را هم از دست ندادند. نه خرید نه فروش! تاتنهام بیکارترین تیم اروپا در نقل و انتقالات پیش فصل بود. این سیاست اصلی آن‌ها برای رسیدن به اهداف‌شان بود. هرچند پوچتینو برای تقویت تیمش نام چند بازیکن را در لیست خرید زمستانی این تیم قرار داده و احتمالاً یکی دو بازیکن تات هم لندن را ترک می‌کنند اما احتمال آن‌که آن‌ها اریکسن و دمبله باشند و در فرودگاه هیثرو انتظار پرواز به تورین را بکشند، بسیار کم است.
 
به هرحال در دنیای  توپ گرد چیزی غیرممکن نیست و باید تا آخرین لحظات بازماندن پنجره نقل و انتقالاتی در زمستان سرد اروپا منتظر سرنوشت ستاره‌های تاتنهام بمانیم.


کد مطلب: 144304

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/note/144304/تلاش-بیهوده-بانوی-قاتل-ربودن-پسران-سپید-لندن

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir