۰
سرد مثل هوای تبریز!

تساوی بدون گل ماشین سازی و استقلال در نیمه نخست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
تساوی بدون گل ماشین سازی و استقلال در نیمه نخست
به گزارش عصر تعادل، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 15 امروز با قضاوت وحید کاظمی و کمک‌هایش محمدرضا منصوری و محسن سلطانی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز  آغاز شد.
 
ترکیب ماشین‌سازی: فرناندو دخسوس، احمد موسوی، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی زادگان، عزیز م معبودی، توحید غلامی، سیدمحمد خرم‌الحسینی، سعید مهری، مسیح زاهدی، فرید بهزادی کریمی و رضا خالقی‌فر
 
سرمربی: رضا مهاجری
 
ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی
 
سرمربی: وینفرد شفر
 
 
استقلال پس از حذف در جام حذفی و از آنجا که با باخت خانگی برابر سپاهان در هفته دهم، برای نخستین بار در این فصل خشم هواداران خود را دیده بود، در این دیدار برای باقی ماندن در کورس قهرمانی تنها برای پیروزی به میدان رفت. این در حالی بود که شفر در تصمیمی عجیب و غریب روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی را تنبیه انضباطی کرده بود و این دو بازیکن را با استقلال به تبریز نبرده بود.
 
بازی کاملا متعادل آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان ضربه می‌خورد. بهترین فرصت نیمه نخست دقیقه 15 با پاس عمقی و تماشایی علی کریمی نصیب مهدی قائدی شد اما وینگر جوان استقلال  از دو قدمی دروازه و در حالی که مرتضی تبریزی هم روی دست او مقابل دروازه خالی جاگیری کرده بود، توپ را  خودخواهانه به دست‌های دخسوس کوبید تا بهترین بخت گلزنی استقلال هدر برود.
 
دقایقی بعد علی کریمی مانند دیدار با سپاهان مصدوم شد و جای خود را به رضا آذری داد تا مشکلات استقلال در این دیدار بیشتر شود. آن سوی میدان ماشین سازی هم در چند نوبت دروازه استقلال را تهدید کرد اما خالقی فر و بهزادی کریمی قدر فرصت‌های این تیم را ندانستند تا نیمه نخست این دیدار سرد و کسل‌کننده با تساوی بدون گل به پایان برسد.
کد مطلب : ۱۴۳۹۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.