۰
لیگ قهرمانان اروپا

شیاطین سرخ اشک «بانوی پیر» را درآوردند

یوونتوس 1- 2 منچستریونایتد
تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۷
شیاطین سرخ اشک «بانوی پیر» را درآوردند
 به گزارش عصر تعادل، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا، ساعت 23:30 دیشب (چهارشنبه 16 آبان ماه) تیم‌های فوتبال یوونتوس و منچستریونایتد در ورزشگاه دل‌آلپی تورین برابر هم قرار گرفتند که این دیدار حساس و تماشایی با برتری 2 بر یک شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید.
 
یووه‌ای‌ها که هفته گذشته در دیدار رفت و در ورزشگاه اولدترافورد موفق به شکست تیم من‌یو شده بودند، برای کسب چهارمین پیروزی پیاپی خود در چهار بازی لیگ قهرمانان، دیدار را تهاجمی آغاز کردند اما دفاع خوب منچستر در نیمه نخست و حضور مطمئن داوید دخه‌آ در سنگر منچستر باعث شد نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد. نمانیا ماتیچ دقیقه 12 با دریافت کارت زرد از داور مسابقه تک اخطار مسابقه را در این نیمه به نام یونایتد ثبت کرد. نکته جالب این بود که تیم منچستر برخلاف همیشه این بار با پیراهن آبی تیره به میدان آمده بود.
 
با آغاز نیمه دوم، یووه بازهم مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشت و حملات بیشتری روی دروازه حریف تدارک می‌دید. در دقیقه 61 ماسیمیلانو آلگری، سرمربی یووه دست به کار شد و بلیز ماتوئیدی را به جای سامی خدیرا وارد میدان کرد.
 
4 دقیقه بعد از این تغییر پاس بلند و دقیق میرالیم پیانیچ پشت سر مدافعان منچستر به کریستیانو رونالدو رسید و CR7 هم با یک ضربه والی (ضربه بدون استپ) از دخه‌آ یک تماشاگر به تمام معنا ساخت و دروازه تیم سابقش را باز کرد.
 
مورینیو که همه چیز را از دست رفته می‌دید دقیقه 70 مارکوس رشفورد را به جای جسه لینگارد به زمین بازی فرستاد و دقیقه 79 هم خوان ماتا و مروان فلینی را به ترتیب جانشین آندره هررا و آلکسیس سانچز در ترکیب تیمش کرد تا آهنگ بازی را تغییر دهد.
 
دقیقه 85 پل پوگبا یک تنه به قلب دفاع تورینی‌ها زد اما با خطای مدافعان یووه متوقف شد تا منچستر پشت محوطه جریمه یووه صاحب یک ضربه ایستگاهی شود. خوان ماتا پشت این توپ ایستاد و با ضربه‌ای استادانه توپ را دور از دستان شزنی درون دروازه میزبان فرستاد تا بازی را به تساوی بکشاند و تعویض طلایی «مو» محسوب شود.
 
این گل اما پایان کار نبود. درست در آخرین دقیقه وقت قانونی این دیدار منچستر یک ضربه ایستگاهی دیگر، البته این بار در جناح راست دفاعی یووه به دست آورد. ارسال بلند منچستری‌ها در دهانه دروازه با اشتباه شزنی و برخورد توپ به بونوچی تبدیل به گل دوم منچستریونایتد شد تا شیاطین سرخ ناباورانه در دل آلپی از میزبان قدرتمند خود پیش بیفتند. در دقایق تلف شده و در یک ضد حمله منچستر بازهم فرصت گلزنی داشت اما رشفورد در حالی که با شزنی تک به تک شده بود، مقهور هنرنمایی سنگربان بیانکونری شد و ضربه او فقط یه کرنر برای یونایتد در پی داشت. سرانجام این دیدار تماشایی، حساس و دراماتیک با پیروزی 2 بر یک منچستریونایتد به پایان رسید. شاگردان مورینیو با این پیروزی 7 امتیازی شدند و پس از یوونتوس 9 امتیازی در رتبه دوم گروه H لیگ قهرمانان اروپا ایستادند.
 
در دیگر دیدار این گروه هم تیم والنسیا میزبان یانگ بویز سوئیس بود و موفق شد با حساب 3 بر یک این تیم را شکست دهد. والنسیا هم با این پیروزی 4 امتیازی شد و در رتبه سوم گروه ایستاد. ضمن اینکه یانگ بویز با یک امتیاز از 4 بازی در قعر جدول گروه H جاخوش کرد.
 
انتهای پیام//
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.