۰
کاراته قهرمانی بانوان جهان - مادرید

بهمنیار به یک قدمی برنز جهان رسید

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۶
بهمنیار به یک قدمی برنز جهان رسید
 به گزارش عصر تعادل، در ادامه مسابقات قهرمانی کاراته جهان که به میزبانی سالن 15 هزارنفری ویزیتک مادرید در جریان است، در بخش زنان دیروز (چهارشنبه 16 آبان) سارا بهمنیار از کشورمان در وزنه منهای 50 کیلوگرم روی تاتامی رفت.
 
بهمنیار در مبارزه نخست خود برابر ویکا کریستین از لیتوانی به برتری 8 بر صفر رسید. «ران لی» نایب قهرمان آسیا از چین حریف دور دوم بهمنیار بود که مبارزه این دو کاراته‌کا با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید اما بهمنیار با رای داوران برنده اعلام شد و به دور بعد راه یافت.
 
مبارز وزن منهای 50 کیلوگرم تیم بانوان کشورمان در دور سوم باید مقابل «آیجا سیاح» دارنده مدال نقره آفریقا مبارزه می‌کرد. بهمنیار سه بر یک این مبارز را هم شکست داد.
 
نایب قهرمان سال گذشته جهان در دور چهارم، «سراب اوزچلیک» قهرمان سال 2014 جهان از ترکیه را پیش رو داشت. مبارزه نزدیک و حساس این دو قهرمان در پایان با برتری 3 بر 2 اوزچلیک به پایان رسید. اوزچلیک پس از شکست شرکت کننده کشورمان موفق شد به فینال این وزن راه یابد و به این ترتیب بهمنیار در جدول شانس مجدد برای کسب نشان برنز با «جلنا میلوشویچ» روبرو شد و با حساب 2 بر صفر این حریف صربستانی را هم شکست داد تا به دیدار رده‌بندی راه یابد.
 
سارا بهمنیار، در دیدار رده‌بندی وزن منفی 50 کیلوگرم کاراته قهرمانی بانوان جهان، شنبه 19 آبان باید به مصاف «تاتیانا ریبالچنکو» از روسیه برود.
کد مطلب : ۱۴۳۹۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.