۰
با برتری برابر مصر

ایران به فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی رسید

شاگردان اکتاویو در انتظار برزیل
تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵
ایران به فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی رسید

به گزارش  عصر تعادل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 18:30 امروز در نیمه نهایی جام بین قاره‌ای در امارات و در حاشیه خلیج همیشه فارش برابر تیم مصر به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر یک نماینده آفریقا را شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد.
 
تیم ایران که از ابتدا جریان بازی را در دست داشت، موفق شد در 12 دقیقه سوم با قیچی برگردان زیبای محمد معصومی زاده به گل نخست خود دست یابد. دقایقی بعد و در حالی که تنها 5 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، علی میرشکاری با جاگیری خوب خود دروازه خالی مصر را برای دومین بار گشود تا اختلاف را دوبرابر کند.
 
در حالی که بازیکنان ایران از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدند، داور ترکیه‌ای به اشتباه یک ضربه پنالتی برای مصر اعلام کرد و کاپیتان مصر این ضربه را به وسط دروازه حمید بهزادپور که قبل از ضربه حرکت کرده بود زد تا اختلاف به حداقل برسد.
 
در شروع مجدد بازی اما بازیکنان ایران کاری کردند، کارستان! مصطفی کیانی از وسط زمین شوت سهمگینی روانه دروازه حریف کرد و توپ پس از برخورد به پای مدافع مصری به طاق دروازه این تیم دوخت تا خوشحالی مصری‌ها تنها چند دقیقه دوام داشته باشد.
 
سرانجام دیدار زیبا و تماشایی  تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و مصر با برتری 3 بر یک ایران به پایان رسید تا تیم کشورمان به دیدار پایانی راه یابد. شاگردان مارکو اکتاویو که در این دیدار هم محروم بود، در فینال باید با برنده دیدار تیم‌های برزیل و روسیه بازی کنند.
 
انتهای پیام//
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.