هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال ایران

پایداری پیشاهنگی پترو با پیروزی بر پگاه

نیروی زمینی از قلعه عقاب‌ها عقب نشینی کرد

18 آبان 1397 ساعت 21:02

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با برتری مقابل پگاه ایران 6 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی سوپرلیگ ایران قرار گرفت.


به  گزارش عصر تعادل، هفته سوم رقابت‌های بسکتبال سوپرلیگ ایران ساعت 16 امروز با برگزاری همزمان سه دیدار در ماهشهر، گرگان و آبادان آغاز شد.
 
تیم شهرداری گرگان که نخستین بازی خانگی فصل خود را امروز برابر نیروی زمینی تهران برگزار می‌کرد موفق شد در دیداری نزدیک و تماشایی به برتری 68 بر 61 برسد. شهرداری با این برد، دومین پیروزی خود را به دست آورد و با 4 امتیاز به رتبه چهارم جدول صعود کرد.
 
در سالن شهرک بعثت ماهشهر اما تیم صدرنشین پتروشیمی بندرامام میزبان تیم پگاه تهران بود. پترو در این دیدار با وجود این‌که ارسلان کاظمی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشت، موفق شد در دیداری یک طرفه به برتری 95 بر 49 برسد. بهنام یخچالی، گارد پترو با 17 امتیاز، 8 ریباند و 4 پاس گل، چهره برجسته میدان لقب گرفت. پسران ممکو با این برد از سه بازی صاحب 6 امتیاز شدند و مقتدرانه به پیشاهنگی خود در سوپرلیگ ادامه دادند.
 
پالایش نفت آبادان، دیگر نماینده خوزستان هم امروز در سالن 17 شهریور میزبان تیم آویژه صنعت پارسای مشهد بودند. شاگردان حماد سامری هم برای اینکه از هفته‌های ابتدایی در کورس باقی بمانند با حساب 80 بر 61 نماینده ندخراسان رضوی را شکست دادند. نفت با این برد 4 امتیازی شد و پس از پتروشیمی و شیمیدر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی سوپرلیگ قرار گرفت.
 
امروز همچنین قرار بود تیم‌های شیمیدر و رعد پدافند دزفول در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم بروند اما به دلیل برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس ایران و کاشیماآنتلرز ژاپن، این دیدار به دوشنبه 21 آبان موکول شد.
 
تیم ذوب آهن اصفهان هم در هفته سوم سوپرلیگ استراحت داشت. 

انتهای پیام//
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 143993

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/report/143993/پایداری-پیشاهنگی-پترو-پیروزی-پگاه

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir