۰
سپاهان 3 – 0 سایپا

«کروکودیل» زاینده رود رویاهای دایی را بلعید!

پیروزی ژنرال با اسکادران هوایی
تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۱
«کروکودیل» زاینده رود رویاهای دایی را بلعید!
 
 
 
 
 
 
به گزارش عصر تعادل، تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز در حالی که چند بازیکن اصلی خود را هم به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، میزبان سایپایی بود که با متوقف کردن پرسپولیس در لیگ برتر و حذف استقلال از جام حذفی، در اوضاع خوبی به سر می‌برد اما سپاهان فقط برای پیروزی به این دیدار گام نهاده بود. این دیدار ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان و با قضاوت علیرضا فغانی آغاز شد.
 
گل‌های اول و دوم سپاهان
دقیقه 16 نفوذ ساسان انصاری به محوطه جریمه سایپا و پاس او به حسن جعفری با ارسال بلند روی دروازه توام شد. کی‌روش استنلی پس از اثری که سجاد شهباززاده روی توپ گذاشت شوت محکمی را به چارچوب دروازه حریف زد و توپ پس از برخورد به تیرک افقی دروازه پشت خط سنگر سایپا فرود آمد و داور هم گل سالم میزبان را پذیرفت. 2 دقیقه بعد سپاهان به یک ضربه کرنر دست پیدا کرد. ابتدا مدافعان سایپا ارسال بلند کرنر را موقتا از 18 قدم خود دور کردند اما بازی مستقیم سپاهان و ارسال مجدد سیاوش یزدانی، این بار روی سر کی‌روش استنلی رسید. مهاجم برزیلی سپاهان این بار در نقش گلساز ظاهر شد و با ضربه سر پاس دقیقی را در دهانه دروازه به خالد شفیعی داد. مدافع پیش‌تاخته سپاهان هم قدر این فرصت را دانست و توپ را از کنار دستان اکبر منادی به قعر دروازه حریف فرستاد. در ثانیه‌های پایانی وقت تلف شده نیمه نخست انصاری در برخورد با مدافعان سایپا در محوطه جریمه نقش زمین شد اما فغانی نه تنها خطای پنالتی نگرفت، بلکه با کارت زرد، مهاجم سپاهان را جریمه هم کرد.
 
 
نیمه دوم
سایپا با 2 گل از میزبان عقب بود اما انگار زور این تیم به شاگردان امیر قلعه نویی نمی رسید. ژنرال در نیمه دوم سید محمد کریمی را به جای بختیار رحمانی به میدان فرستاد تا همچنان نبض بازی را در اختیار داشته باشد. سایپایی‌ها عملا در تاکتیک سپاهان گیر افتاده بودند و توان موقعیت سازی نداشتند. سرانجام استنلی دقیقه 79 روی ارسال دقیق کریمی تازه به میدان آمده به پرواز درآمد و با ضربه سری دقیق توپ را به کنج دروازه سایپا فرستاد تا تیر خلاص را بر شقیقه تیم دایی شلیک کند.
 
سپاهان در ادامه فرصت‌های مسلم دیگری هم داشت که با کم دقتی مهاجمان و رشادت اکبر منادی به گل تبدیل نشد تا بازی با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان به پایان برسد.
 
شاگردان قلعه نویی با این پیروزی 25 امتیازی شدند و پس از پدیده 26 امتیازی در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفتند. سایپا هم 15 امتیازی ماند تا از رتبه هشتم تکان نخورد.
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.