۰
امیدواری سرمربی کاشیماآنتلرز به پیروزی در آزادی

اویوا: می‌خواهیم پرسپولیس را در تهران هم ببریم

20 دقیقه بازی را کنترل کنیم موفق می‌شویم
تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۷
اویوا: می‌خواهیم پرسپولیس را در تهران هم ببریم
 به گزارش عصر تعادل، گو اویوا در نشست خبری پیش از دیدار  برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی رفت را در خانه بردیم اما می‌دانیم بازی برگشت  خیلی سخت خواهد بود و ما بدون توجه به بازی رفت بازی خواهیم کرد و از دقیقه اول تا ثانیه آخر سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم.
 
وی درباره دیدار در خارج از خانه گفت : بازی های خارج از خانه همیشه سخت هستند. بازی‌های ما در خارج از خانه همیشه سخت بود و با شرایط بازی فردا بیگانه نیستیم اما اگر بتوانیم در ۲۰ دقیقه اول همانطور که می‌خواهیم بازی کنیم و بازی را کنترل کنیم، مشکلی نخواهیم داشت.
 
سرمربی کاشیما در ادامه درباره نتیجه‌گیری پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: همانطور که گفتم از نظر تعداد تماشاگران که در استادیوم خواهند بود شرایطمان سخت خواهد بود. مطمئناً ارتباط کلامی بین من و بازیکنان سخت خواهد بود و باید از زبان بدن استفاده کنیم. اما تمام تلاشمان این است که خوب بازی کنیم و بازی را کنترل کنیم. از تیم ما هواداران کمی به ورزشگاه آمدند ولی امید داریم که مقابل هواداران نتیجه خوبی بگیریم. البته این را می‌دانیم که پرسپولیس در خانه خوب بازی می‌کند. این اطلاعات را قبلا دریافت کردیم و فردا مأموریت ما این است که اولین تیمی باشیم که پرسپولیس را در خانه شکست بدهیم.
 
اویوا در ادامه درباره اینکه چرا در بازی رفت بازی در ۳ بعدازظهر برگزار شد آیا استراتژی خاصی داشتید که بازی در این ساعت برگزار شود، با خنده پاسخ داد: جواب من این است که  ما استراتژی خاصی در مورد زمان بازی نداشتیم چراکه این یک بازی عادی برای ای اف سی است. در ژاپن معمولا مسابقات در روزهای وسط هفته‌ است. بازی هایی که در میان هفته است معمولا تماشاگران زیادی به بازی نمی‌آیند ولی برگزاری بازی‌های مهم در روزهای آخر هفته به خاطر حضور هواداران و فروش بلیت بازی است که تماشاگران زیادی به بازی بیایند. به این دلیل این بازی در این ساعت برگزار شد و بحث دیگری ندارد.
 
او درباره نمایش ایده‌آل تیمش هم گفت : در مورد بازی ایده آل برای ما باید بگویم بازی خوب برای فردا برای ما دفاع سخت و خوب خواهد بود تا عملکرد خوبی داشته باشیم حتی نیمه تهاجمی ما هم باید خوب عمل کند. باید ارتباط خوبی بین دفاع و حمله ما باشد تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم تا نتیجه از آن ما شود.
 
 
کد مطلب : ۱۴۳۹۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.