۰
فیبا گزارش داد؛

فیلیپین و لبنان 2 دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند

تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۸
فیلیپین و لبنان 2 دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند
به گزارش عصر تعادل به نقل از فیبا، تیم ملی بسکتبال لبنان قرار است به مانیل سفر کند و در این سفر در 2 دیدار دوستان برابر تیم ملی فیلیپین برای آماده‌سازی تیم خود در پنجره پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 به میدان برود.
 
لبنان هم اکنون با 6 پیروزی و 2 باخت، پس از نیوزلند در رتبه دوم گروه E انتخابی جام جهانی در قاره کهن قرار دارد. آن‌ها باید در پنجره پنجم به مصاف کره جنوبی و چین بروند. آن‌ها برای تقویت شانس صعود خود به جام جهانی، دست‌‎کم نیاز به یک پیروزی در این دو دیدار دارند.
 
در بخش دیگری از این گزارش به زمان بازی‌های دوستانه این دو تیم اشاره و نوشته شده: لبنانی‌ها باید 23 نوامبر (جمعه دوم آذرماه) و 25 نوامبر (یکشنبه چهارم آذرماه) در مانیل برابر فیلیپین قرار بگیرند و پس از آن برای برگزاری دیدار با کره‌جنوبی به بوسان پرواز کنند. آن‎‌ها 29 نوامبر (پنجشنبه 8 آذر) در سالن ساجیک آره‌نای بوسان به مصاف کره‌جنوبی خواهند رفت.
 
لبنانی‌ها پس از این دیدار به فوشان چین پرواز می‌کنند تا دوم دسامبر (یکشنبه 11 آذر) در سالن بین‌المللی این شهر مقابل میزبان جام جهانی 2019 بازی کنند.
 
انتهای پیام///
کد مطلب : ۱۴۴۰۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.