۰
جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی - ابوظبی

تزارها تسلیم شدند؛ ایران قهرمان قهرمانان شد

فتح دومین جام در حاشیه خلیج همیشه فارس
تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
تزارها تسلیم  شدند؛ ایران قهرمان قهرمانان شد
به گزارش عصر تعادل، دیدار فینال رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای فوتبال ساحلی 2019 به میزبانی ابوظبی امارات، ساعت 18:30 دیروز بین تیم‌های ملی ایران و روسیه برگزار شد و تیم کشورمان با برتری 4 بر 2 مقابل حریف خود به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.
 
تیم ایران خیلی زود و در دقیقه 4 با خطا روی مصطفی کیانی در میانه‌های میدان و ضربه  همین ب ازیکن به گل نخست بازی دست یافت. لحظاتی پس از این گل نوبت به امیرحسین اکبری رسید تا توپ ارسالی اکبری را به دهانه دروازه به گل دوم تیم کشورمان تبدیل کند. این پایان داستان 12 دقیقه نخست نبود و در فاصله یک دقیقه و 48 ثانیه به پایان این وقت، حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی کشورمان با ضربه‌ای روپا از زمین خودی دروازه همتای روس خود را هدف بگیرد. توپ اما در بین راه به سر یکی از مدافعان روسیه خورد و تغییر جهت داد تا  برای سومین بار شاگردان اکتاویو به گل برسند و تقریبا در وقت نخست کار را تمام کنند.
 
روسیه که با شکست برزیل در نیمه نهایی شگفتی‌ساز شده بود، نمی‌خواست به این راحتی جام را از دست بدهد و هنوز 30 ثانیه از 12 دقیقه دوم نگذشته بود که ضربه محکم آرتور پاپوروتنی به طاق دروازه بهزادپور چسبید تا روسیه یک گل را پاسخ دهد و به ادامه کار امیدوار شود.
 
در 12 دقیقه سوم اما شوت ارسال سرضرب بازیکنان ایران را مدافعان روسیه به اشتباه درون  دروازه شوشکوف فرستادند تا امیدهای روسیه نقش برآب شود و تیم ایران 4 بر یک پیش بیفتد. هرچند روسیه در فاصله 5 دقیقه و 41 ثانیه به پایان بازی موفق شد از روی یک ضربه خطا از میانه‌های میدان با زهم با ضربه پاپوروتنی به گل برسد اما در ادامه اتفاقی روی دروازه‌ها نیفتاد تا تیم ایران با پیروزی 4 بر 2 در این دیدار فاتح جام بین‌قاره‌ای شود.
 
تیم ایران چهار سال پیش هم در امارات با غلبه بر روسیه فاتح این جام شده بود و این دومین قهرمانی تیم فوتبال ساحلی کشورمان در این مسابقات بود.
 
انتهای پیام///
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۰۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.