۰
سیتی 3 – 1 یونایتد

شهروندان فاتح شهرآورد منچستر شدند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹
شهروندان فاتح شهرآورد منچستر شدند
 
 
 
 
به گزارش عصر تعادل، در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ جزیره دیشب تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد در ورزشگاه اتحاد و به میزبانی سیتی به دیدار هم رفتند. شاگردان پپ گواردیولا به لطف میزبانی بازی را کوبنده آغاز کردند و در همان دقیقه دوم می‌توانستند با برناردو سیلوا به گل برتری برسند اما شوت محکم این بازیکن از کنار دروازه داوید دخه‌آ راهی اوت شد.
 
10 دقیقه بعد همکاری دو سیلوای سیتی سنگر یونایتد را فرو ریخت، ارسال برناردو سیلوا در یک رفت و برگشت مقابل دروازه به داوید سیلوا رسید تا او توپ را با ضربه‌ای مهار نشدنی به قعر دروازه حریف بفرستد.
 
در ادامه تلاش یونایتد برای رسیدن به گل تساوی و سیتی برای بیشتر کردن اختلاف در نیمه نخست به جایی نرسید تا سرانجام نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.
 
با آغاز نیمه دوم و در همان دقیقه نخست این نیمه همکاری ریاض محرز و سرخیو آگوئرو و ضربه محکم آگوئرو سیتی به گل دوم هم دست یافت و اختلاف را دو برابر کرد.
 
ژوزه مورینیو که همه چیز را از دست رفته می‌دیدی لوکاکوی بلژیکی را به میدان فرستاد و هنوز دقایقی از حضور او در میدان نرسیده بود که این بازیکن با خطای مدافعان سیتی درون محوطه جریمه سرنگون شد تا مارسیال پشت توپ بایستد و اختلاف را به حداقل کاهش دهد.
 
در ادامه بازهم این سیتی بود که ابتکار عمل را به دست گرفت و در دو نوبت می‌توانست با ضربات لروی سانه و فرناندینیو به گل سوم برسد اما ا‌ین دو از فرصت‌های به دست آمده طرفی نبستند. سرانجام دقیقه 85 گوندوغان روی ارسال برناردو سیلوا تیر خلاص را بر شقیقه دخه‌آ و منچستریونایتد شلیک کرد تا این دیدار تماشایی و این دربی حساس با برتری سه بر یک منچسترسیتی به پایان برسد.
 
سیتی‌زن‌ها به لطف این پیروزی و با توجه به توقف بدون گل چلسی برابر اورتون با 32 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده‌بندی لیگ جزیره قرار گرفتند. یونایتد هم با این شکست 20 امتیازی باقی ماند تا در جایگاه هشتم جدول باقی بماند.  
 
کد مطلب : ۱۴۴۰۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.