۰
هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال ایران

هواپیمای شیمیدر از رادار پدافند خارج شد و اوج گرفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴
هواپیمای شیمیدر از رادار پدافند خارج شد و اوج گرفت
به گزارش بسکتبال کلاب، آخرین دیدار هفته سوم رقابت‌ها سوپرلیگ بسکتبال ایران ساعت 16 امروز بین تیم‌های شیمیدر و رعد پدافند دزفول آغاز شد.
 
شیمیدر که نمی‌خواست از کورس قهرمانی عقب بماند تنها برای پیروزی گام به این دیدار گذاشته بود. مهدی کامرانی، درو درغوکاسیان، محمدجمشیدی، آرمان زنگنه و مهدی ترابی 5 بازیکن ابتدایی میزبان بودند که با صلاحدید محمدرضا اسلامی به میدان فرستاده شدند.
 
آن سوی میدان رعد پدافند هم از آنجا که این دیدار پخش مستقیم داشت، با انگیزه‌ای دوچندان گام به میدان گذاشت. شیمیدر در کوارتر نخست به سختی و با امتیاز 17 بر 14 به برتری رسید. به نظر می‌رسید شاگردان اسلامی در وقت دوم حاکم میدان شوند اما دفاع سخت پدافند و به ویژه بازی درگیرانه مهدی برون و پیام خوشدونی بارها میزبان را در حمله ناکام گذاشت و کوارتر دوم برتررخلاف تصور همه با پیروزی 24 بر 22 پدافند به پایان رسید تا شاگردان اسلامی با حداقل برتری و با حساب 39 بر 38 برنده به رختکن بروند.
 
در کوارتر سوم تقریبا دست پدافند برای شیمیدر رو شده بود و شاگردان اسلامی با ارائه یک بازی روانتر و با حضور احسان صمدی و امیرحسین آذری جوان در ترکیب خود و فشار روی رامین هنرمند، طراح اصلی حملات حریف موفق شدند در وقت سوم به برتری 23 بر 18 برسند. شیمیدر به این ترتیب در مجموع 62 بر 56 از حریف خود پیش افتاد. 

درکوارتر چهارم هم پدافند با که با غیبت چند مهره کلیدی خود مانند شایان پورکاوه و حامد بیگی با کمبود بازیکن مواجه بود، امری را هم به دلیل 5 خطایی شدن از دست داد تا قوای این تیم بیشتر تحلیل رود. شیمیدر از این فرصت نهایت استفاده را برد و موفق شد با برتری 25 بر 14 در این کوارتر در مجموع 87 بر 70 برابر حریف خوزستانی خود به پیروزی برسد.

شیمیدر با این برد صاحب 6 امتیاز از 3 بازی شد و هم امتیاز با پتروشیمی بندرامام، به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه دوم جدول سوپرلیگ بسکتبال ایران در پایان هفته سوم قرار گرفت. 

 
کد مطلب : ۱۴۴۰۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.