۰
یک سال پس از رفتن با ذوبی‌ها

منصوریان این بار با ذوب آهن برگشت!

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۳
منصوریان این بار با ذوب آهن برگشت!
 
به گزارش عصر تعادل، مسئولان تیم ذوب آهن اصفهان سرانجام پس از 11 هفته امید نمازی را از کار برکنار و علیرضا منصوریان را به عنوان جانشین او معرفی کردند.
 
ذوب آهن با نمازی لیگ را خوب آغاز کرد و در هفته نخست در قائمشهر برابر نساجی به برتری یک بر صفر رسید تا خبر همه روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب کنند. آن‌ها هفته بعد هم مقابل استقلال تهران در اصفهان 2 بر 2 مساوی کردند و در هفته سوم هم با سایپای علی دایی امتیازات را تقسیم کردند. ذوبی‌ها هرچند هفته چهارم هم هرچند 2 بر یک دربی اصفهان را به سپاهانی‌ها واگذار کردند اما به گواه همگان شاگردان نمازی نمایش بسیار خوبی در آن دیدار داشتند. آخرین پیروزی سبز و سپیدهای ذوب‌آهن اما به هفته پنجم مربوط می‌شود. جایی که با دبل ماریو سیلوا فرناندز در مقابل تک گل رضا خالقی فر ماشین‌سازی این شهر را از پیش رو برداشتند. بعد از آن برد ذوب آهن دیگر رنگ پیروزی را ندید.
 
هرچند سعید آذری، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره ذوب آهن بارها حمایت از نمازی را مطرح کرده بود اما شکست سنگین 4 بر یک ذوب آهن در دیدار هفته گذشته برابر تراکتورسازی تبریز، کار امید نمازی را در اصفهان تمام کرد.
 
با کنار گذاشتن نمازی، هیات مدیره ذوب آهن پس از برگزاری چند نشست سرانجام با علیرضا منصوریان به توافق نهایی رسید تا این مربی جوان را روی نیمکت خود ببیند.

 نکته جالب این‌که منصوریان سرمربی پیشین استقلال، فصل گذشته با تساوی آبی‌پوشان مقابل ذوب آهن از سمت خود کناره‌گیری کرد و حالا خاطره تلخ ذوب آهن با شیرینی حضورش در راس کادر فنی این تیم فراموشی سپرده می‌شود.
 
ذوب آهن فعلا با 2 برد، 5 مساوی و 4 شکست در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است. این تیم شنبه سوم آذرماه میزبان پارس جنوبی جم است. دیداری که نخستین حضور علیمنصور به عنوان سرمربی ذوبی‌ها در لیگ برتر محسوب می‌شود.
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.