۰
کریم پنالتی‌ هدر رفته را جبران کرد

پیروزی خفیف ایران مقابل ترینیداد و توباگو

تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۴
پیروزی خفیف ایران مقابل ترینیداد و توباگو
به گزارش عصر تعادل، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو ساعت 18 دیروز در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت سعود العذبه از قطر برگزار شد و شاگردان کارلوس کی‌روش در پایان با تک گل دقیقه 50 کریم  انصاری فر مقابل حریف خود به برتری رسیدند. 

ترکیب تیم ملی ایران: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری( از دقیقه ۷۶ رامین رضائیان)، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی( از دقیقه ۵۹ اشکان دژاگه )، مهدی ترابی( از دقیقه ۵۷ صادق محرمی)، وحید امیری( از دقیقه  ۵۹ امید ابراهیمی)، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد( از دقیقه ۷۶ کریم انصاری فرد)
سرمربی: کارلوس کی‌روش 
 
ترکیب تیم ترینیداد و توباگو: ماروین فیلیپ، جوین جوینز( از دقیقه ۷۲ کوردل کاتو)، شدلون باتئو، دانیال سیاروس، خلیل هایلند، آتولا گوئرا( از دقیقه ۶۳ موکت دوانه)، لستر پلتیر( از دقیقه ۸۲ عیسای لی)، الوین جونز، تریستون هوج، ناتان لوئیس و لستون پائول
سرمربی: دنیس لارنس

در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم برای ادای احترام به جی. لوید. ساموئل بازیکن ترینیدادو و توباگویی فقید استقلال یک دقیقه سکوت کردند. تیم ایران در نیمه نخست و در دقیقه 30 با پاس عمقی کاوه رضایی به مهدی ترابی و خطای مدافعان حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد اما این ضربه پنالتی را ماروین فیلیپ دفع کرد و در برگشت هم ضربه بازیکنان ایران به اوت رفت نا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم اما انصاری فنر این پنالتی را جبران کرد و در دقیقه 50 با ضربه‌‌ای از پشت محوطه جریمه دروازه ترینیداد و توباگو را باز کرد. در ادامه ترینیدادی‌ها چندبار روی دروازه تیم کشورمان حملاتی ترتیب دادند اما دروازه سیدحسین حسینی بسته ماند تا ایران در این دیدار که کمتر از 2 هزار تماشاگر داشت به پیروزی یک بر صفر برسد. 
 
کد مطلب : ۱۴۴۱۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.