۰
هفته دوازدهم لیگ برتر

سپاهان ترمز ماشین را لب دره کشید و صدرنشین شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۴
سپاهان ترمز ماشین را لب دره کشید و صدرنشین شد
به گزارش عصر تعادل در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم سپاهان اصفهان ساعت 15 امروز در بنیان‌دیزیل تبریز به مصاف ماشین‌سازی این شهر رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد.
 
سپاهان که تا پیش از این دیدار با 25 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشت برای رسیدن به صدر چشم به سه امتیاز این بازی داشت و برای همین مقابل میزبان تهاجمی بازی می‌کرد اما دقیقه 36 محمد خرم‌الحسینی روی پاس سیداحمد موسوی دروازه پیام نیازمند را فروریخت تا نیمه نخست یک بر صفر به سود میزبان به پایان برسد. در دقیقه پایانی این نیمه هم اتفاق مهمی افتاد و عزیز معبودی با دریافت کارت زرد دوم از یاسر همرنگ قاضی این میدان، از بازی اخراج شد تا ماشین‌سازی 10 نفره شود.
 
در نیمه دوم سپاهان سراسر حمله بود اما دفاع سخت و چند لایه میزبان حملات متعدد این تیم را یکی پس از دیگری خنثی می‌کرد. سرانجام دقیقه 87 جلال علی‌محمدی با نفوذ از جناح راست توپ را زمینی روی خط 6 قدم فرستاد تا ولادمیر کومان، بازیکن مجارستانی سپاهان با شوتی سرضرب توپ را دور از دستان فرناندو دخسوس به سقف دروازه ماشین‌سازی دوخت تا مقاومت 10 نفره ماشین‌سازان تنها 3 دقیقه به پایان بازی درهم بشکند و دو تیم امتیازات این بازی را تقسیم کنند.
 
به این ترتیب سپاهان 26 امتیازی شد و هم‌امتیاز با پدیده به دلیل تفاضل گل بهتر و با یک بازی بیشتر موقتا صدرنشین جدول شود.

پیکان بازهم بازی برد را با باخت عوض کرد!
در دیگر دیدارهای امروز تیم فولاد اهواز در پیکان‌شهر در حالی که تا دقیقه 89 با حساب 2 بر یک از میزبان خود پیکان عقب بود، ابتدا با گل سینا مرادی کار را به تساوی کشاند و سپس یک دقیقه بعد در دقیقه 90 با گل لوسیانو پریرا 3 بر 2 مقابل میزبان خود به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد. گل نخست فولاد را حسن بیت سعید دقیقه 25 به ثمر رساند و عیسی آل کثیر هم دو بار در دقایق 85 و 87 برای پیکان گلزنی کرد اما نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد. پیکان با این شکست با همان 16 امتیازی که از پیش داشت در رتبه ششم باقی ماند. فولاد هم با 3 امتیاز با ارزش این دیدار چند پله در جدول بالا آمد تا به جایگاه نهم برسد. 


شکست خانگی پسران شهر باران
تیم سپیدرود رشت هم در خانه با گل دقیقه 22 اکبر آقایی یک بر صفر از نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا پسران شهر باران با یک پله سقوط با 9 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار بگیرد. نفتی‌های هم با یک پله صعود جای سپیدرود را در رتبه چهاردهم گرفتند.


بافته‌های نساجی در آتش نفت سوخت
در آخرین دیدار این هفته هم در آبادان در حالی‌که نساجی قائمشهر تا با گل دقیقه 64 جرجی گلسیانی از میزبان خود پیش بود و در آستانه پیروزی قرار داشت، در وقت‌های اضافه و در دقیقه 92 میلاد جهانی با حرکتی انفرادی از مدافع مستقیم خود گذشت و از زاویه بسته توپ را به طاق دروازه حامد لک فرستاد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد و نبرد شمالی‌ها و جنوبی‌ها در لیگ برتر برنده نداشته باشد. نفت آبادان و نسجی با این تساوی در رتبه‌های یازدهم و دوازداهم جدول باقی ماندند. 
 
کد مطلب : ۱۴۴۳۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.