۰
بازی بزرگ هفته برنده نداشت

پرسپولیس صفر – صفر تراکتورسازی/ گل حاج‌صفی زیر باران پژمرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹
پرسپولیس صفر – صفر تراکتورسازی/ گل حاج‌صفی زیر باران پژمرد
 
به گزارش عصر  تعادل، در ادامه هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال، ساعت 15 امروز تیم پرسپولیس با قضاوت محمدرضا اکبریان میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود. این دیدار زیر بارش باران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
 
پرسپولیس که هفته گذشته با کامبکی رویایی مقابل پیکان خود را در کورس قهرمانی حفظ کرده بود، در این دیدار دشوار هم به دنبال سه امتیاز بود. آن سوی میدان اما محمد تقوی پس از بازگشت دیرهنگام آنتونی استوکس، بهترین گلزن تراکتورسازان این بازیکن مهاجم ایرلندی را در فهرست 18 نفره خود قرار نداد تا او تنبیه انضباطی شود. لی اروین دیگر بازیکن خارجی تراکتورهم هنوز به ایران بازنگشته و به این ترتیب تراکتورسازی بدون مهاجم به مصاف نایب قهرمان آسیا رفت.
 
تراکتورسازی بازی را بهتر آغاز کرد و در 10 دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بود اما با گذشت دقایق اولیه پرسپولیس آرام آرام بر توپ و میدان تسلط بیشتری پیدا کرد. بارش باران که از دیشب در تهران آغاز شد، زمین آزادی را به شدت لغزنده کرده بود، همین موضوع باعث شد تا بازیکنان تکنیکی دو تیم مانند بشار رسن از پرسپولیس و یوکیو سوگیتا، بازیکن ژاپنی تراکتورسازی نتوانند تمام مهارت خود را به نمایش بگذارند.
 
اولین جرقه بازی را گادوین منشا در دقیقه 10 با شوتی سهمگین از پشت محوطه جریمه زد اما محسن فروزان، سنگربان تراکتور در دو ضرب این توپ را مهار کرد. 4 دقیقه بعد یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی بسیار خوب نصیب تراکتورسازی شد که تبریزی‌ها از آن طرفی نبستند.
 
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا دقیقه 37 که ضربه سر علی علیپور از روی خط 6 قدم به بالای دروازه تراکتور رفت. دقیقه 42 نفوذ تبریزی‌ها از سمت چپ درون محوطه جریمه به اشکان دژاگه ختم شد اما ضربه بغل پای آرام اشکان را علیرضا بیرانوند درازکش جمع کرد.
دقیقه 44 یک ضربه ایستگاهی هم در موقعیتی بسیار خوب نصیب پرسپولیس شد. بشار رسن پشت این توپ ایستاد و با ضربه‌ای فنی توپ را به سه کنج دروازه زد اما در آخرین لحظه پرواز بلند فروزان و ضربه کف دست او به توپ باعث شد نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم بازی سرعت بهتری پیدا کرد. دقیقه 59 صحنه جنجالی این دیدار خلق شد. تراکتورسازی در یک ضد حمله با کار خوب سوگیتا توپ را به مسعود شجاعی در جناح راست رساند، ارسال بلند شجاعی پس از برخورد به سر شجاع خلیل‌زاده روی سر احسان حاج‌صفی نشست تا او توپ را درون دروازه پرسپولیس بفرستد اما پرچم تورج عیوضی بالا رفت تا اکبریان هم اعلام آفساید کند. در حالی‌که تصاویرتلویزیونی نشان می‌داد این صحنه مشکوک است و به نظر در زمان ارسال توپ حاج‌صفی با آخرین مدافع پرسپولیس تقریبا روی یک خط قرار داشت اما به هرحال گل تراکتورسازی پذیرفته نشد.
 
چند دقیقه بعد نفوذ دیدنی علیپور از جناح چپ و ارسال بازیکن در دهانه دروازه به گادوین منشا رسید ولی مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نتوانست به توپ ضربه بزند و این بخت مسلم گل هم برای سرخپوشان از دست رفت. پرسپولیس دقیقه 90 هم می‌توانست به گل برسد اما شوت سنگین و زمینی سیامک نعمتی از کنار دروازه فروزان به اوت رفت تا بازی بزرگ این هفته در حضور 35 هزار تماشاگر برنده نداشته باشد.
 
به این ترتیب پرسپولیس با 21 امتیاز از 11 بازی در رتبه چهارم باقی ماند و تراکتورسازی هم با 23 امتیاز و 2 بازی بیشتر از جایگاه سوم جدول تکان نخورد.
 
انتهای پیام///
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۴۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.