۰
کارشناسی برنامه نود تایید کرد

گل تراکتورسازی به پرسپولیس سالم بود!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰
گل تراکتورسازی به پرسپولیس سالم بود!
به گزارش عصر تعادل، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران یکشنبه 4 آذر به مصاف هم رفتند که در دقیقه 59 این بازی تیم تراکتورسازی با ضربه سر احسان حاج صفی به گل رسید اما تورج عیوضی (کمک داور اول مسابقه) با بلند کردن پرچم خود گل را مردود دانست و محمدرضا اکبریان داور مسابقه هم با تایید پرچم کمک خود گل را مردود اعلام کرد.
 
این اتفاق اعتراض شدید بازیکنان تراکتورسازی را در پی داشت اما گزارشگر مسابقه (عادل فردوسی‌پور) هم به صراحت تاکید کرد که این گل آفساید است!
 
پس از بازی‌ هم برخی کارشناسان داوری آفساید بودن گل را تایید کردند اما گروهی هم معتقد بودند گل تراکتورسازان سالم بود. هرچند همان شب و در برنامه شب‌های فوتبالی هم حقانیت گل حاج صفی تایید شد اما بازهم برخی کارشناسان زیر بار نرفتند.
 
پیروز سیف‌الله پور، کارشناس داوری برنامه نود دیشب همراه عادل فردوسی‌پور مجری این برنامه با استفاده از تصاویر تلویزیونی و ترسیم پرسپکتیو نقطه آفساید، تایید کردند که گل تراکتورسازی سالم بوده است. هرچند فردوسی‌پور و سیف‌الله پور، هردو تصریح کردند بدون شک تشخیص صحت این گل کار بسیاری دشواری بود و سیف‌الله‌پور هم درباره این گل گفت:«اگر کمک داور پرچم نمی‌زد یکی از گل‌های تاریخی فوتبال ایران به ثمر می‌رسید.» فردوسی‌پور هم با مزاح درباره این صحنه اظهار کرد:«تا من باشم انقدر صریح درباره صحنه‌ها نظر ندهم!»
 
به این ترتیب مشخص شد پرچم عیوضی یک گل سالم را از تراکتورسازی تبریز گرفت و پرسپولیس این هفته از اشتباه داوری سود برد.

انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۵۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.