۰
سپیدرودرشت 0 – 5 استقلال تهران

گل-باران زیر باران شهر باران

تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۴
گل-باران زیر باران شهر باران
 به گزارش عصر تعادل، در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال  تهران ساعت 15 دیروز جمعه 16 آذر در ورزشگاه سردارجنگل رشت با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم رفتند.
 
استقلال برای حضور در کورس قهرمانی و سپیدرود برای فرار از قعر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند و همین موضوع بازی را زیبا کرده بود. حتی بارش شدید باران که از ساعت‌ها پیش در رشت آغاز شده بود نتوانست مانع حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان فوتبال رشت در ورزشگاه شود.
 
استقلال خیلی زود و دقیقه 11 با ارسال میلاد زکی‌پور و شوت سرضرب فرشید باقری در پی دفع ناقص میثم تهی‌دست به گل نخست دست یافت. پس از این گل علی کریمی، سرمربی سپیدرود برای رسیدن به گل تساوی بازی تهاجمی را در دستور کار شاگردانش قرار داد اما دقیقه 34 استقلال به گلی مشابه گل نخست دست یافت. نفوذ زکی پور از چپ و  ارسال زمینی او از بین پاهای روح الله باقری گذشت تا دیگر باقری استقلال خود و تیمش را دو گله کند. نیمه نخست با همین دو گل به سود تیم مهمان به پایان رسید.
 
در نیمه دوم سپیدرود تعویضی اجباری داشت و ایمان صادقی جای کورش ملکی را در چارچوب دروازه میزبان گرفت. صادقی در بدو ورود خود در موقعیتی استثنایی ضربه روح‌الله باقری را از چند قدمی دروازه دفع کرد. دقایقی بعد اما استقلال با فرار همام طارق و  ارسال تماشایی و زمینی وی و با ضربه تمام کننده جابر انصاری به گل سوم  رسید. هنوز سپیدرودی‌ها در شوک این گل بودند که فرشید باقری با توپ ربایی زیبا و پاس کات بک مقابل دروازه باعث شد تهی‌دست دروازه خودی را به اشتباه باز کند تا روز کابوس‌وار این مدافع تکمیل شود و استقلال در کمتر از یک دقیقه به دو گل برسد!
 
پس از این گل شفر بازی تمرینی را در دستور کار شاگردان خود قرار داد. او مرتضی تبریزی و رضا آذری را به ترتیب به جای روح‌الله و فرشید باقری به میدان فرستاد. دقیقه 75 نفوذ وریا غفوری از راست توپ را مقابل دروازه خالی به رضا آذری رساند تا هافبک جوان آبی‌ها هم پایش به گلزنی باز شود و گل پنجم استقلال وارد دروازه میزبان شود.
 
در ادامه سپیدرود دو موقعیت خوب برای کم کردن اختلاف داشت اما رشادت حسین حسینی سنگربان استقلال هر دو موقعیت را از این تیم گرفت تا استقلال در زیر باران به بهترین برد فصل خود دست یابد.
 
شاگردان وینفرد شفر با این پیروزی 26 امتیازی شدند و هرچند در مقام پنجم باقی ماندند اما فاصله خود را با صدر جدول کمتر کردند.
 
در دیگر دیدار دیروز، تیم پدیده در مشهد با تساوی 2 بر 2 مقابل ماشین‌سازی تبریز متوقف شد تا موقتا با 30 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی شود. امین قاسمی‌نژاد و حسین مهربان برای پدیده و پیمان بابایی و حسین کنعانی‌‍زادگان برای ماشین سازی گلزنی کردند.
 
کد مطلب : ۱۴۴۷۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.