۰
با وجود توقف در اهواز

سپاهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳
سپاهان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال شد
به گزارش عصر تعادل، اخرین دیدار هفته پانزدهم و نیم فصل لیگ برتر ایران ساعت 15:15 امروز با قضاوت سعید رحیمی مقدم در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.
 
سپاهان که برای جدا کردن خود از تیم‌های صدر جدول و یکه تازی چشم به سه امتیاز این دیدار دوخته بود، در دقیقه 24 به یک ضربه ایستگاهی دست پیدا کرد و در حالی که فرزین گروسیان چسبیده به تیر دروازه مشغول چیدن دیوار دفاعی تیم خود بود و قبل از این‌که رحیمی مقدم در سوت خود بدمد، ساسان انصاری با ضربه ای آرام توپ را به کنج دروازه فرستاد و داور هم وسط زمین را نشان داد. پس از این گل استقلالی‌های خوزستان اعتراض شدیدی به قضاوت داوران داشتند.
 
10 دقیقه بعد یونس دلفی روی یک پاس عمقی درون محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد  که داور نقطه پنالتی را نشان داد تا میثم کریمی در جهت موافق حرکت پیام نیازمند دروازه را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود.
 
در نیمه دوم سپاهان حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید اما استقلال در ضدحملات بسیار خطرناک نشان می‌داد آن‌ها یک بار از چند قدمی دروازه خالی هم توپ را به آسمان فرستادند تا آه از نهاد اهوازی‌های حاضر در ورزشگاه بلند شود. در دقایق پایانی دلفی بازهم درون محوطه جریمه سرنگون شد اما این بار رحیمی مقدم حرکت او را شبیه‌سازی تشخیص داد و با کارت زرد شماره 7 استقلال خوزستان را جریمه کرد.
 
سرانجام این دیدار پرهیجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهان با 31 امتیاز بالاتر و با تفاضل گل 16 بالاتر از پدیده و پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد و قهرمان نیم فصل شود.
 
پایان پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۴۹۲۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.